- Menu przedmiotowe
- NABORY I KONKURSY NA WOLNE STANOWISKA
Nabór na stanowisko pracy d/s finansowych w Urzędzie Gminy w Walcach
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Walce informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Walcach, ul.Mickiewicza 18 47‑344 Walce, do zatrudnienia na stanowisku pracy d/s
FINANSOWYCH
(określenie stanowiska)
wybrana została Pani Ewelina GACH, zamieszkała w Walcach
Uzasadnienie dokonanego wyboru na stanowisko:
Pani Ewelina Gach spełnia wszystkie wymogi określone w informacji o naborze.
W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej zaprezentowała się jako osoba komunikatywna, właściwie przedstawiła swoją wiedzę, predyspozycje zawodowe i umiejętności.
Wykazała się doświadczeniem zawodowym oraz znajomością przepisów niezbędnych na oferowanym stanowisku pracy.
WÓJT
mgr Bernard Kubata
OGŁOSZENIE
Komisja Rekrutacyjna po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych kandydatów na stanowisko pracy d/s finansowych w Urzędzie Gminy w Walcach zakwalifikowała do rozmowy kwalifikacyjnej n/w kandydatów:
Nazwisko i imię |
Miejsce zamieszkania |
FILUSZ ANNA |
WALCE |
Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zostanie przeprowadzona w dniu 17 czerwca 2014 r. o godz. 9-tej w Urzędzie Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18.
Walce, dnia 16 czerwca 2014 r.
WÓJT GMINY
mgr Bernard Kubata
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
WÓJT GMINY WALCE
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA STANOWISKO PRACY DS. FINANSOWYCH
w Referacie Finansowym
w Urzędzie Gminy w Walcach
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy w Walcach
47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
Wymiar zatrudnienia
1 osoba – pełny etat
Niezbędne wymagania od kandydatów:
-
wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym,
-
udokumentowany, co najmniej 5-letni staż pracy w księgowości,
-
umiejętność pracy w komputerowych systemach finansowo-księgowych,
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
-
nieposzlakowana opinia;
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
-
rzetelność, sumienność, dokładność,
-
umiejętność pracy w zespole, kreatywność,
-
umiejętność pracy pod presją czasu,
-
samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
-
umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
-
umiejętność analizy i syntezy informacji,
-
umiejętność obsługi komputera, znajomość programów Microsoft Office (Word, Excel) oraz programów finansowo-księgowych, w tym programu Płatnik,
-
znajomość przepisów prawnych w zakresie:
-
ustawy o rachunkowości,
-
ustawy o finansach publicznych,
-
ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
-
ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
-
ustawy o samorządzie gminnym,
-
instrukcji kancelaryjnej.
-
Zadania wykonywane na stanowisku:
-
samodzielne prowadzenie obsługi finansowo-księgowej Urzędu Gminy, w tym dokonywanie wstępnej kontroli formalno-prawnej i rachunkowej faktur, rachunków i innych dowodów podlegających ewidencji księgowej;
-
terminowe regulowanie zobowiązań poprzez sporządzanie poleceń przelewu – zapewnienie właściwego przebiegu operacji księgowych;
-
samodzielne i kompleksowe prowadzenie obsługi płacowej Urzędu Gminy (w szczególności: terminowe naliczanie wynagrodzeń pracowników Urzędu Gminy, należności z tytułu umów zlecenia i umów o dzieło, sporządzanie właściwych przelewów, obsługa rozliczeń z ZUS-em, urzędem skarbowym, PFRON, sporządzanie wszelkich informacji i sprawozdań przewidzianych prawem);
-
rozliczanie delegacji służbowych i ryczałtów samochodowych, przygotowywanie wypłat diet i pozostałych należności;
-
opracowywanie planu finansowego Urzędu Gminy;
-
dokonywanie dekretacji sprawdzonych dowodów księgowych;
-
terminowe wprowadzanie do systemu informatycznego dowodów księgowych, prawidłowe prowadzenie niezbędnej dokumentacji;
-
bieżące sprawowanie kontroli nad realizacją planu dochodów i wydatków budżetowych oraz sporządzanie sprawozdań budżetowych określonych w przepisach wykonawczych do ustawy
z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; -
prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, w tym czeków gotówkowych, rozliczanie pobranych zaliczek;
-
kontrola poprawności dokonywanych w księgach rachunkowych zapisów zdarzeń
w ujęciu chronologicznym i systematycznym.
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny oraz CV z informacjami o wykstalceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej winne być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późń. zm.)";
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
-
kopia dyplomu (świadectwa) ukończenia szkoły średniej lub uczelni wyższej;
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
-
kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, certyfikaty, zaświadczenia);
-
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
-
oryginał kwestionariusza osobowego KWESTIONARIUSZ OSOBOWY.rtf (51,25KB)
Miejsce i termin złożenia dokumentów
-
termin 10 czerwca 2014 r. do godz. 15:00;
-
komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko d/s finansowych” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub drogą pocztową na w/w adres (liczy się data stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%;
2. Osobie niepełnosprawnej przysługuje pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, o ile znajdzie się w gronie wyłonionych przez Komisję najlepszych kandydatów, o których mowa w pkt. 4 niniejszego ogłoszenia.
Walce, dnia 30 maja 2014 r.
WÓJT GMINY
mgr Bernard Kubata