- Menu przedmiotowe
- NABORY I KONKURSY NA WOLNE STANOWISKA
Nabór na stanowisko d/s kadrowych, ochrony przeciwpożarowej i obrony cywilnej w Urzędzie Gminy Walce
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Walce informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Walcach, ul. Mickiewicza 18 47‑344 Walce, do zatrudnienia na stanowisku pracy
d/s kadrowych, ochrony przeciwpożarowej i obrony cywilnej
(określenie stanowiska)
nie został wyłoniony żaden kandydat i nabór na stanowisko nie został rozstrzygnięty.
Uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko:
W wyznaczonym terminie w ogłoszeniu o naborze wpłynęła 1 oferta, nie spełniająca niezbędnych wymogów formalnych.
Wójt Gminy
/-/ mgr Bernard Kubata
Walce, dnia 8.06.2015 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
WÓJT GMINY WALCE
OGŁASZA NABÓR
na
stanowisko pracy referent ds. kadrowych, ochrony przeciwpożarowej i obrony cywilnej
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy w Walcach
47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
Wymiar zatrudnienia : 1 osoba - pełny etat
Wymagania w stosunku do kandydatów :
1) wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych;
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
d) nieposzlakowana opinia;
e) wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania kadrami, administracyjne lub ekonomiczne;
f) posiadanie ogólnego stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie;
g) posiadanie wiedzy z zakresu:
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy z dnia 29 sierpnia1997 r. o ochronie danych osobowych,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym,
- ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony RP.
h) staż pracy minimum 3 lata w tym doświadczenie w pracy w administracji samorządowej 1 rok;
2) wymagania dodatkowe:
a) dyspozycyjność;
b) łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich;
c) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
d) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
e) umiejętność obsługi komputera;
f) posiadanie prawa jazdy kat. B
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
- w zakresie spraw kadrowych w szczególności :
- prowadzenie akt osobowych zatrudnionych pracowników zgodnie z przepisami,
- przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem
nowych pracowników,
- sporządzanie dokumentacji w zakresie: wszelkich umów o pracę, aneksów, świadectw
pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, przeszeregowań, nagród jubileuszowych, odpraw
rentowych i emerytalnych itp.,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej urlopów pracowniczych,
- prowadzenie spraw osobowych kierowników jednostek organizacyjnych.
2) zadania w zakresie obrony cywilnej oraz spraw obronnych w szczególności:
- dokonywanie stanu przygotowań OC,
- opracowanie i uzgadnianie planu OC gminy,
- organizowanie i koordynowanie szkoleń i ćwiczeń OC,
- przygotowanie i zapewnienie działania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach,
- przygotowanie i organizowanie ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na obszarze gminy,
- prowadzenie rejestracji osób na potrzeby przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej,
- prowadzenie rejestru osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej,
- sporządzanie listy osób podlegającej kwalifikacji wojskowej,
- sporządzenie dokumentacji i udział w przygotowaniu i organizowaniu zadań związanych z Akcją Kurierską;
3) zadania w zakresie ochrony przeciwpożarowej;
4) zadania w zakresie zarządzania kryzysowego w szczególności:
- monitorowanie, planowanie, reagowanie i usuwanie skutków zagrożeń na terenie gminy,
- realizacja zadań z zakresu planowania cywilnego,
- zarządzanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego,
- wykonywanie przedsięwzięć wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania gminy,
- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,
- nadzór nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego
ostrzegania ludności,
- współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze i humanitarne.
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny oraz CV winne być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014, poz. 1182 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014, poz.1202 ze zm.)";
b) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
d) kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie;
e) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
f) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje ( kursy, certyfikaty, zaświadczenia);
g) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
i) oryginał kwestionariusza osobowego.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a) termin 5 czerwca 2015 r. do godz. 15:00
b) komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy ds. kadrowych, ochrony przeciwpożarowej i obrony cywilnej” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub drogą pocztową na w/w adres (liczy się data stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%;
2. Osobie niepełnosprawnej przysługuje pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, o ile znajdzie się w gronie wyłonionych przez Komisję najlepszych kandydatów.
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY.rtf (51,25KB)
Walce, dnia 26 maja 2015 r.
Wójt Gminy
/-/ mgr Bernard Kubata