- Menu przedmiotowe
- NABORY I KONKURSY NA WOLNE STANOWISKA
Nabór na stanowisko pracy - pomoc administracyjna
OGŁOSZENIE
Po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych na stanowisko pracy – pomoc administracyjna zakwalifikowano do rozmowy n/w kandydatów:
Nazwisko i imię
|
Miejsce zamieszkania |
Godz. rozmowy kwalifikacyjnej |
Patrycja Skiba |
Stradunia |
900
|
Sabina Schady
|
Walce |
930 |
Bożena Starczewska
|
Kędzierzyn - Koźle |
1000 |
Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zostanie przeprowadzona w dniu 14 czerwca 2017 r. (środa)
w Urzędzie Gminy Walce ul. Mickiewicza 18 pok. nr 9.
Wójt Gminy
/-/ mgr Bernard Kubata
Walce, dnia 06.06.2017 r.
WÓJT GMINY WALCE
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA STANOWISKO PRACY – POMOC ADMINISTRACYJNA
w Urzędzie Gminy w Walcach
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy w Walcach
47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
Wymiar zatrudnienia
1 osoba – pełny etat
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, ekonomicznym, humanistycznym, filologicznym;
- umiejętność pracy w komputerowych systemach MS Office;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
- nieposzlakowana opinia;
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
- systematyczność, punktualność, dyspozycyjność;
- samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- znajomość przepisów prawnych w zakresie:
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (t.j. Dz. U.
z 2016 r. poz. 23 z późn. zm.).
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.).
Zadania wykonywane na stanowisku:
- prowadzenie sekretariatu Wójta i Sekretarza Gminy;
- obsługa interesantów zgłaszających się do Wójta;
- rejestracja pism (korespondencji) wpływających i wysyłanych z Urzędu; przekazywanie korespondencji po jej dekretacji na stanowiska pracy, przyjmowanie korespondencji do wysyłki;
- przygotowywanie korespondencji do wysyłki – ewidencja i rozliczanie opłaty pocztowej.
- prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg i wniosków oraz listów wpływających do Urzędu, przekazywanie ich do załatwienia wg. właściwości;
- organizacja i koordynacja narad i spotkań Wójta, administrowanie salą narad Urzędu;
- wydawanie zaświadczeń i poświadczeń w sprawach rodzinnych i emerytalnych;
- obsługa centrali telefonicznej, zapewnienie ciągłości łączności telefonicznej, fax
i radiostacji; - zamawianie prasy, wydawnictw książkowych w celach służbowych, ewidencja zgłoszeń do konkursów, targów, ewidencja badań ankietowych;
- przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu za pośrednictwem e-mail
i Elektronicznej Skrzynki Podawczej; - archiwizacja dokumentów.
Szczegółowy zakres czynności zostanie określony przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej winne być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 902)";
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- kopia dyplomu ukończenia uczelni wyższej;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich miejsc pracy);
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, certyfikaty, zaświadczenia);
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
- oryginał kwestionariusza osobowego KWESTIONARIUSZ OSOBOWY.rtf
Miejsce i termin złożenia dokumentów
- termin 30 maja 2017 r. do godz. 15:00;
- komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy – pomoc administracyjna” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub drogą pocztową na ww. adres.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.
Walce, dnia 15 maja 2017 r.
WÓJT GMINY
mgr Bernard Kubata