Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nabór na stanowisko pracy ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy

PDFInformacja o wynikach naboru na stanowisko ds. organizacyjnych i Obsługi Rady.pdf (425,39KB)


OGŁOSZENIE

 

Komisja Rekrutacyjna po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych kandydatów na stanowisko pracy ds. organizacyjnych i obsługi
Rady Gminy w Urzędzie Gminy zakwalifikowała do rozmowy kwalifikacyjnej n/w kandydata:

 

 

Nazwisko i imię

 

Godz. rozmowy kwalifikacyjnej

Sabina Schady

 

900

 

 

Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem zostanie przeprowadzona w dniu 25 czerwca 2018 r. (poniedziałek) w Urzędzie Gminy Walce
ul. Mickiewicza 18 pok. nr 9.

 

                                                                                                             

                                                                                                                                                                         Wójt Gminy

                                                                                                                                                              /-/  mgr Bernard Kubata

    

Walce, dnia 20.06.2018 r.


WÓJT GMINY WALCE

OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW

NA STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNYCH I OBSŁUGI RADY GMINY

w Urzędzie Gminy w Walcach

 

Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy

Urząd Gminy w Walcach

47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18

Wymiar zatrudnienia

1 osoba – pełny etat

Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, ekonomicznym, humanistycznym, filologicznym;
  2. Udokumentowany co najmniej 5 letni staż pracy;
  3. umiejętność pracy w komputerowych systemach MS Office;
  4. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2018 roku o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902);
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
  7. nieposzlakowana opinia.

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
  2. systematyczność, punktualność, dyspozycyjność;
  3. samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
  4. umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
  5. umiejętność korzystania z przepisów prawa;
  6. znajomość przepisów prawnych w zakresie: ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 680) oraz ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 994).

Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. prowadzenie sekretariatu Wójta i Sekretarza Gminy;
  2. obsługa interesantów zgłaszających się do Wójta;
  3. rejestracja pism (korespondencji) wpływających i wysyłanych z Urzędu; przekazywanie korespondencji po jej dekretacji na stanowiska pracy, przyjmowanie korespondencji do wysyłki;
  4. przygotowywanie korespondencji do wysyłki – ewidencja i rozliczanie opłaty pocztowej.
  5. prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg i wniosków oraz listów wpływających do Urzędu, przekazywanie ich do załatwienia wg. właściwości;
  6. organizacja i koordynacja narad i spotkań Wójta, administrowanie salą narad Urzędu;
  7. wydawanie zaświadczeń i poświadczeń w sprawach rodzinnych i emerytalnych;
  8. obsługa centrali telefonicznej, zapewnienie ciągłości łączności telefonicznej, fax
    i radiostacji;
  9. zamawianie prasy, wydawnictw książkowych w celach służbowych, ewidencja zgłoszeń do konkursów, targów, ewidencja badań ankietowych;
  10. przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu za pośrednictwem e-mail
    i Elektronicznej Skrzynki Podawczej;
  11. archiwizacja dokumentów,
  12. sprawowanie obsługi kancelaryjnej  Przewodniczącego Rady Gminy i stałych komisji Rady  Gminy,
  13. organizacyjne przygotowanie sesji Rady Gminy i stałych komisji Rady  Gminy,
  14. przygotowywanie materiałów na sesję Rady;
  15. prowadzenie rejestru uchwał Rady;
  16. prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji;
  17. sporządzanie i przechowywanie protokołów z obrad Rady i jej komisji, uchwał Rady;
  18. rejestracja i przechowywanie  planów pracy Rady i jej komisji;
  19. przekazywanie uchwał Rady, wniosków i interpelacji radnych, wniosków Komisji do realizacji pracownikom Urzędu i kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych oraz czuwanie nad ich terminowym załatwianiem,
  20. terminowe przekazywanie organom nadzoru uchwał podjętych przez Radę,
  21. przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego oraz ogłaszanie na tablicy aktów prawa miejscowego,
  22. prowadzenie zbioru oświadczeń majątkowych radnych,
  23. spisywanie zeznań świadków potwierdzenia pracy do celów emerytalnych,
  24. prowadzenie spraw związanych z wyborami ławników sądowych.

 

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny oraz CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej winne być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 902)";
  2. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  3. kopia dyplomu ukończenia uczelni wyższej;
  4. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich miejsc pracy);
  5. kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, certyfikaty, zaświadczenia);
  6. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
  7. oryginał kwestionariusza osobowego KWESTIONARIUSZ OSOBOWY
  8. oryginał zgody na przetwarzanie danych osobowych ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH

Miejsce i termin złożenia dokumentów

  1. termin 11 czerwca 2018 r. do godz. 15:00;
  2. komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub drogą pocztową na ww. adres.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.

 

Inne informacje:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%;

 

 

 

                                                                                                          Wójt Gminy

                                                                                                       Bernard Kubata

 

Walce, dnia 29 maja 2018 r.