- Menu przedmiotowe
- NABORY I KONKURSY NA WOLNE STANOWISKA
Nabór na stanowisko pracy - Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
w Urzędzie Gminy Walce na stanowisko
Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej
Wójt Gminy Walce informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Walcach, ul. Mickiewicza 18, 47‑344 Walce, do zatrudnienia na stanowisku pracy- Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej
został wybrany Pan Marek Kucharski.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Marek Kucharski spełnił wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Ponadto w trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej kandydat przedstawił wysoki poziom przygotowania merytorycznego co zapewni właściwe wykonywanie zadań na stanowisku Komendanta Gminnego Ochrony Przeciwpożarowej.
Wójt Gminy
/-/ Marek Śmiech
31.12.2018 r.
OGŁOSZENIE
Komisja Rekrutacyjna po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych kandydatów
na stanowisko pracy Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej
zakwalifikowała do rozmowy kwalifikacyjnej n/w kandydata:
Nazwisko i imię
|
Godz. rozmowy kwalifikacyjnej |
Marek Kucharski |
10.00
|
Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem zostanie przeprowadzona w dniu
28 grudnia 2018 r. (piątek)
w Urzędzie Gminy Walce ul. Mickiewicza 18 - pokój nr 1 (sala narad).
Wójt Gminy
/-/ Marek Śmiech
Walce, dnia 21.12.2018 r.
WÓJT GMINY WALCE
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA STANOWISKO PRACY – KOMENDANT GMINNY OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
w Urzędzie Gminy w Walcach
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy w Walcach
47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
Wymiar zatrudnienia
1 osoba – 2/5 etatu
Niezbędne wymagania od kandydatów:
1. obywatelstwo polskie;
2. minimum 4 – letni staż pracy;
3. wykształcenie:
a) wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej lub;
b) wykształcenie wyższe na kierunku inżynieria bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub;
c) wyższe na kierunku bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe;
4. umiejętność pracy w komputerowych systemach MS Office;
5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
7. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8. nieposzlakowana opinia;
9. znajomość zagadnień związanych z działalnością ochotniczych straży pożarnych;
10. znajomość przepisów prawa w zakresie następujących ustaw o:
a) samorządzie gminnym;
b) ochronie przeciwpożarowej;
c) przepisów wykonawczych do w/w ustawy;
d) kodeks postępowania administracyjnego;
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1. umiejętność skutecznej komunikacji i pracy w zespole
2. obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
3. systematyczność, punktualność, dyspozycyjność;
4. samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
5. umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
6. prawo jazdy kat. B;
Zadania wykonywane na stanowisku:
1. koordynowanie funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze gminy,
2. koordynowanie działań OSP z terenu gminy w zakresie operacyjno-technicznym
3. dokonywanie kontroli gotowości operacyjno-technicznej w jednostkach OSP, a w szczególności sprawdzanie stanu technicznego i sprawności sprzętu bojowego oraz pilnowanie terminu ważności badań technicznych pojazdów i sprzętu.
4. przygotowywanie planu budżetu z zakresu ochrony przeciwpożarowej na podstawie potrzeb zgłaszanych przez podległe jednostki OSP oraz podejmowanie decyzji dotyczących zakupów, ich zakresu i zasadności.
5. prowadzenie właściwej gospodarki (ewidencja, użytkowanie, przechowywanie, konserwacja) mieniem Gminy w jednostkach OSP oraz nad estetyką i porządkiem w poszczególnych remizach i pomieszczeniach garażowych jednostek OSP.
6. prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej samochodów pożarniczych, rozliczanie kart drogowych.
7. potwierdzanie na listach do wypłaty ekwiwalentu działań ratowniczo-gaśniczych oraz szkoleń prowadzonych przez Państwową Straż Pożarną.
8. prowadzenie wykazów członków OSP.
9. prowadzenie spraw członków OSP w zakresie:
1) przestrzegania przepisów bhp w jednostkach OSP oraz podczas działań ratowniczych;
2) okresowych badań lekarskich członków OSP biorących udział w działaniach ratowniczych;
3) posiadania przez kierowców uprawnień do prowadzenia uprzywilejowanych samochodów pożarniczych;
4) ubezpieczenia członków OSP;
5) naliczania ekwiwalentu pieniężnego za udział w działaniach ratowniczych i szkoleniach pożarniczych;
6) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej samochodów pożarniczych, motopomp, agregatów, wydawanie i rozliczanie kart drogowych i kart pracy sprzętu silnikowego;
7) dbanie o podnoszenie poziomu wyszkolenia członków OSP w tym planowanie i organizacji szkoleń;
8) organizowanie gminnych zawodów sportowo-pożarniczych oraz współudział w organizowaniu zespołowych ćwiczeń jednostek OSP i powiatowych zawodów sportowo –pożarniczych;
9) prowadzenie na obszarze Gminy działalności z zakresu popularyzacji zasad ochrony przeciwpożarowych, w tym konkursów wiedzy pożarniczej dla młodzieży szkolnej;
10) nadzór nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym budynku Urzędu Gminy oraz obiektów i terenów zarządzanych przez Gminę;
11) współpraca z gminnym zespołem reagowania w rozpoznawaniu zagrożeń występujących na terenie gminy i uczestnictwo w opracowaniu niezbędnych dokumentów, w tym rocznych planów w zakresie zarządzania kryzysowego;
12) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
Warunki pracy na stanowisku:
1. Wymiar czasu: 2/5 etatu, przeciętnie 16 godzin tygodniowo,
2. Planowane zatrudnienie: w ramach umowy o pracę od dnia 01 stycznia 2019 r.
3. Miejsce pracy: praca na miejscu, w Urzędzie Gminy Walce ul. Mickiewicza 18.
Wymagane dokumenty:
1. Podpisany list motywacyjny oraz podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
2. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych.
3. Potwierdzone kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje.
4. Potwierdzone kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich miejsc pracy).
5. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
6. Oświadczenie kandydata że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie.
7. oświadczenie kandydata „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) ";
8. oryginał kwestionariusza osobowego KWESTIONARIUSZ OSOBOWY.rtf
9. Wszystkie kserokopie muszą mieć potwierdzenie „za zgodność z oryginałem”, data i czytelny podpis kandydata, dokumenty oryginalne muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Miejsce i termin złożenia dokumentów
1. Termin 21 grudnia 2018 r. do godz. 12:00.
2. Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy – Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub drogą pocztową na ww. adres.
3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4. W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.
Inne informacje:
1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%;
Walce, dnia 10 grudnia 2018 r.
WÓJT GMINY
/-/ Marek Śmiech