- Menu przedmiotowe
- NABORY I KONKURSY NA WOLNE STANOWISKA
Nabór na stanowisko pracy ds. budownictwa w Urzędzie Gminy w Walcach
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
w Urzędzie Gminy Walce na stanowisko
pracy ds. budownictwa
Wójt Gminy Walce informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru
na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Walcach, ul. Mickiewicza 18 47‑344 Walce, do zatrudnienia na:
stanowisku pracy ds. budownictwa
został wybrany Pan Henryk Białas.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Henryk Białas spełnił wymagania formalne określone
w ogłoszeniu. Ponadto w trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej kandydat przedstawił wysoki poziom przygotowania merytorycznego co zapewni właściwe wykonywanie zadań na stanowisku pracy ds. budownictwa.
Wójt Gminy
/-/ Marek Śmiech
10.01.2019 r.
OGŁOSZENIE
Komisja Rekrutacyjna po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych kandydatów
na stanowisko pracy ds. budownictwa
zakwalifikowała do rozmowy kwalifikacyjnej n/w kandydata:
Nazwisko i imię
|
Godz. rozmowy kwalifikacyjnej |
Henryk Białas |
10.00
|
Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem zostanie przeprowadzona w dniu
03 stycznia 2019 r. (czwartek)
w Urzędzie Gminy Walce ul. Mickiewicza 18 - pokój nr 1 (sala narad).
Wójt Gminy
/-/ Marek Śmiech
Walce, dnia 02.01.2019 r.
WÓJT GMINY WALCE
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA STANOWISKO PRACY ds. budownictwa
w Urzędzie Gminy w Walcach
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy w Walcach
47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
Wymiar zatrudnienia
1 osoba – 1 etat
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- wykształcenie co najmniej średnie technik budowlaniec;
- udokumentowany staż pracy 10 lat w tym: - 5 lat na stanowisku projektanta lub asystenta projektanta oraz 1 rok na stanowisku inspektora nadzoru budowlanego;
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.1260) ;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia
- biegła znajomość systemów AutoCAD, Norma Pro;
- uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- biegła znajomość systemów Windows (XP 8, 10);
- biegła znajomość pakietu Microsoft Office;
- umiejętność tworzenia dokumentacji technicznych, schematów, instrukcji;
- znajomość wybranego programu graficznego;
- obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
- systematyczność, punktualność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- prawo jazdy kat. B;
- znajomość przepisów prawnych w zakresie: a) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; b) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; c) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- przygotowywanie propozycji do planów budżetu gminy w zakresie rozwoju i utrzymania infrastruktury gminy;
- przygotowywanie projektów oraz analiza sporządzonych projektów budowanych;
- organizowanie i prowadzenie zadań inwestycyjnych remontów kapitalnych i bieżących oraz modernizacja obiektów i urządzeń komunalnych;
- przygotowywanie formalno – prawne i nadzór nad realizacją inwestycji, sprawdzanie dokumentacji projektowo – technicznej;
- prowadzenie spraw związanych z odbiorem technicznym (udział w komisjach odbiorczych) i przekazaniem do eksploatacji inwestycji gminnych;
- prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością z realizacji zadań gospodarczych;
- zapewnienie wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na zadania inwestycyjne,remonty, modernizację zgodnie z budżetem gminy;
- opracowywanie kosztorysów,projektów;
- nadzór eksploatacji i ocena potrzeb remontowych w zakresie gospodarki lokalowej oraz utrzymania obiektów komunalnych;
- utrzymanie czystości, właściwego stanu sanitarnego w obiektach i urządzeniach komunalnych;
- prowadzenie ksiąg technicznych, dokonywanie okresowych przeglądów technicznych obiektów komunalnych;
- nadzór nad właściwym utrzymaniem placów zabaw;
- zarządzanie budynkiem administracyjnym Urzędu – remonty kapitalne, bieżące, konserwacja;
- prowadzenie spraw związanych z budową, remontem i utrzymaniem przystanków autobusowych;
- prowadzenie rejestru wydanych przez Starostwo Powiatowe w Krapkowicach decyzji o pozwoleniu na budowę.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- kopia świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich miejsc pracy);
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, certyfikaty, zaświadczenia);
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
- oświadczenie wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych;
- oryginał kwestionariusza osobowego KWESTIONARIUSZ OSOBOWY.rtf
Miejsce i termin złożenia dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej
- termin składania dokumentów 31 grudnia 2018 r. do godz. 12:00;
- komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy – ds. budownictwa” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub drogą pocztową na ww. adres. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.
Inne informacje:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%;
Wójt
/-/ Marek Śmiech
Walce, dnia 20 grudnia 2018 r.
Załączniki: