- Menu przedmiotowe
- NABORY I KONKURSY NA WOLNE STANOWISKA
Nabór na stanowisko Kierownika Samorządowego Zakładu Budżetowego Wodociągi i Kanalizacja w Walcach
Informacja o wynikach naboru.doc (23,00KB)
Walce, 14.11.2011r.
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Kierownika Samorządowego Zakładu Budżetowego „Wodociągi i Kanalizacja” w Walcach został wybrany Pan Tomasz Linek zamieszkały: Żużela Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydat spełnił wymogi formalne określone w informacji o naborze. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej zaprezentował się jako osoba solidna, właściwie przedstawił swoja wiedzę oraz wykazał się znajomością zagadnień niezbędnych na oferowanym stanowisku pracy.
Wójt Gminy Walce
mgr Bernard Kubata
Ogłoszenie dot. naboru na stanowisko Kierownika Samorządowego Zakładu Budżetowego Wodociągi i Kanalizacja w Walcach.doc (27,50KB)
Walce, 03.11.2011r.
OGŁOSZENIE
Niniejszym zawiadamiam, iż na ogłoszony konkurs na Kierownika Samorządowego Zakładu Budżetowego „Wodociągi i Kanalizacja” w Walcach wpłynęło 8 ofert.
Komisja Rekrutacyjna po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych zakwalifikowała do rozmowy kwalifikacyjnej n/w kandydatów:
Nazwisko i imię | Miejsce zamieszkania | Termin rozmowy |
LINEK TOMASZ |
Żużela |
godz. 900 |
MICZKA PAWEŁ |
Stradunia |
godz. 930 |
Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającym wymagania niezbędne w naborze na w/w stanowisko zostanie przeprowadzona
w dniu 07 listopada 2011 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18.
Wójt Gminy Walce
mgr Bernard Kubata
WÓJT GMINY WALCE
O G Ł A S Z A
nabór na KIEROWNIKA SAMORZĄDOWEGO ZAKŁADU
BUDŻETOWEGO „WODOCIĄGI I KANALIZACJA”
w WALCACH
1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1) wymagania niezbędne:
a/ wykształcenie wyższe lub średnie techniczne sanitarne lub budowlane
b/ posiadanie obywatelstwa polskiego;
c/ korzystanie z pełni praw publicznych;
d/ niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
e/ nieposzlakowana opinia;
f/ 4-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
g/ posiadanie ogólnego stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie;
h/ posiadanie kwalifikacji zawodowych o specjalnościach wymienionych w pkt.a;
i/ umiejętność obsługi komputera.
2) wymagania dodatkowe:
a/ dyspozycyjność;
b/ łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich;
c/ umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
d/ umiejętności gospodarowania środkami finansowymi w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie jednostki
ze szczególnym uwzględnieniem przepisów
- ustawy o finansach publicznych
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- wiedza z zakresu prawa pracy,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
e/ posiadanie prawa jazdy kat. B.
2. Zakres zadań wykonywanych na tym stanowisku:
1/ Kierowanie i nadzór nad pracą sieci wodociągowej oraz stacji uzdatniania wody
2/ Kierowanie i nadzór nad siecią kanalizacji sanitarnej oraz przepompowni,
3/ Koordynacja prac remontowych i konserwacyjnych urządzeń ektroenergetycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
4/ usuwanie na bieżąco awarii urządzeń wodno – kanalizacyjnych
5/ wydawanie warunków technicznych na podłączenie wody i kanalizacji sanitarnej oraz przygotowywanie warunków
dla odbiorców wody i dostawców ścieków,
6/ Odbiór techniczny przekazywanych sieci i obiektów obcych wykonawców,
7/ Przedkładanie Wójtowi planów zakupu urządzeń i prac remontowych wymagających dodatkowych środków finansowych.
8/ Sporządzanie corocznie kalkulacji i przedstawianie Wójtowi Gminy celem określenia taryf za wodę i ścieki.
9/ Współpraca z oczyszczalnią ścieków przy Zakładzie ArcelorMittal Poland SA Oddział w Zdzieszowicach.
10/ Organizowanie pracy zespołu pracowników,
3. Wymagane dokumenty:
a/ list motywacyjny oraz CV winne być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101,
poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142,poz.1593 z późń.zm.) oraz na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych moich miejscach pracy i nauki w celu: potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przeze mnie nieposzlakowanej opinii
b/ oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
c/ oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie
zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
d/ kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni; lub szkoły średniej
e/ kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
f/ kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje( kursy, certyfikaty, zaświadczenia);
g/ oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
h/ oryginał kwestionariusza osobowego kwestionariusz.doc (27,50KB).
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a/ termin 26 październik 2011 rok do godz. 1500
b/ komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko kierownika ” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach pok. nr 9 – sekretariat lub pocztą na adres 47-344 Walce ul. Mickiewicza 18 (liczy się data stempla pocztowego).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Złożone dokumenty winne być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142,poz.1593 z późń.zm.) oraz na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych moich miejscach pracy i nauki w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przeze mnie nieposzlakowanej opinii.
WÓJT GMINY WALCE
mgr Bernard Kubata
Walce, 13-10-2011 r.
Podmiot udostępniający: | wpisz nazwę podmiotu |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | wpisz imię i nazwisko |
Data wytworzenia: | wpisz datę (rok-miesiąc-dzień) |