- Menu przedmiotowe
- NABORY I KONKURSY NA WOLNE STANOWISKA
Nabór na stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji gminy
WÓJT GMINY WALCE
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO PRACY
ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji gminy
w Urzędzie Gminy w Walcach
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy w Walcach
47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
Wymiar zatrudnienia
1 osoba – 1 etat
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe;
- staż pracy 5 lat;
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 902) dla stanowisk urzędniczych.
- znajomość zasad przygotowania i realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych, krajowych i innych;
- doświadczenie w pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania;
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
- znajomość ustawy o finansach publicznych;
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
- mile widziana znajomość języka obcego (angielski lub niemiecki);
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- biegła znajomość systemów Windows (XP-10), (XP-8);
- biegła znajomość pakietu Microsoft Office;
- obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
- systematyczność, punktualność, umiejętność pracyw zespole;
- samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- prawo jazdy kat. B;
Zadania wykonywane na stanowisku:
1.przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o pozyskanie środków z funduszy krajowych, zagranicznych i innych pozabudżetowych;
2.administracyjna i merytoryczna obsługa, a także rozliczanie wniosków;
3.organizowanie seminariów, konferencji i innych imprez informacyjnych związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy zewnętrznych;
4. przygotowywanie i rozliczanie zadań zleconych organizacjom pozarządowym,
5. współpraca z organizacjami kulturalnymi i pozarządowymi w zakresie upowszechniania kultury.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- kopia świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich miejsc pracy);
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, certyfikaty, zaświadczenia);
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
- oświadczenie wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych;
- oryginał kwestionariusza osobowego KWESTIONARIUSZ OSOBOWY.rtf
Miejsce i termin złożenia dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej
- termin składania dokumentów 12 kwietnia 2019 r. do godz. 14:00;
- komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy – ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji gminy ” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub drogą pocztową na ww. adres. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.
Inne informacje:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%;
Wójt
/-/ Marek Śmiech
Walce, dnia 1 kwietnia 2019 r.
Załączniki:
oswiadczenie-wraz-klauzula-informacyjna-budow.docx (17,38KB)
kwestionariusz-osobowy (4).rtf (56,89KB)