- Menu przedmiotowe
- NABORY I KONKURSY NA WOLNE STANOWISKA
Nabór kandydata na stanowisko pracy Podinspektor ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy w Walcach
WÓJT GMINY WALCE
OGŁASZA NABÓR KANDYDATA
NA STANOWISKO PRACY Podinspektor ds. zamówień publicznych
w Urzędzie Gminy w Walcach
I. Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy w Walcach
47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
II. Wymiar zatrudnienia
1 osoba – 1 etat
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) posiadać obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 );
2) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
3) posiadać wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie oraz co najmniej 3 letni staż pracy w tym min. 1 rok na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi;
4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
5) cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
6) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) znajomość przepisów prawa:
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych,
- ustawy z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
- przepisów instrukcji kancelaryjnej,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1. umiejętność skutecznej komunikacji i pracy w zespole,
2. obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
3. systematyczność, punktualność, dyspozycyjność;
4. samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za
realizowane zadania;
5. umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
6. prawo jazdy kat. B.
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
1. Opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Urząd Gminy lub publikacja wstępnego ogłoszenia informacyjnego o planowanych w ciągu 12 miesięcy zamówieniach o znacznej wartości lub planowanych umowach ramowych przewidujących udzielanie takich zamówień.
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych w ustawie prawo zamówień publicznych itp., a w szczególności:
- przygotowanie dokumentów celem ogłaszania przetargów,
- ogłaszanie przetargów,
- sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- udzielanie oferentom wyjaśnień dotyczących zapisów w specyfikacji, dokumentacji technicznej, kosztorysach ofertowych itp.,
- udział w pracach Komisji Przetargowej oraz merytoryczna obsługa tej Komisji,
- sporządzanie protokołów postępowania o zamówienia publiczne.
- Dokonywanie zamówień z wolnej ręki, zlecanych przez Wójta Gminy.
- Prowadzenie rejestru postępowań udzielanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.
- Koordynacja udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy.
- Nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska organizacyjne Urzędu
w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie „zapytania o cenę” i „z wolnej ręki” oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. - Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów, w tym występowanie w wnioskiem do Referatu Księgowości.
- Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Wykonywanie innych czynności zmierzających do wyłonienia wykonawcy – dostawcy wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych.
- Opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach zamówień publicznych oraz zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.
VI. Warunki pracy na stanowisku:
1. Wymiar czasu: 1 etatu,
2. Miejsce pracy: praca na miejscu, w Urzędzie Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18.
VII. Wymagane dokumenty:
1. Podpisany list motywacyjny oraz podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem
dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
2. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z
pełni praw publicznych.
3. Potwierdzone kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających
wykształcenie kandydata, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje.
4. Potwierdzone kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
(świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich
miejsc pracy).
5. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym
stanowisku;
6. Oświadczenie kandydata że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie.
7. Oświadczenie wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych;
8. Oryginał kwestionariusza osobowego KWESTIONARIUSZ OSOBOWY.rtf
9. Wszystkie kserokopie muszą mieć potwierdzenie „za zgodność z oryginałem”,
data i czytelny podpis kandydata, dokumenty oryginalne muszą być opatrzone
własnoręcznym podpisem kandydata.
VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1. Termin 13 stycznia 2020 r. do godz. 15:00.
2. Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy –
Podinspektor ds. zamówień publicznych” należy składać osobiście w siedzibie
Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub
drogą pocztową na ww. adres.
3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
4. W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym
terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.
IX. Inne informacje:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%;
Walce, dnia 27 grudnia 2019 r.
Wójt Gminy Walce
/-/
Marek Śmiech
Oświadczenie wraz klauzulą informacyjną.docx (17,44KB)