Kontrole
Wykaz kontroli przeprowadzonych przez |
||||
Lp. |
Podmiot przeprowadzajacy kontrolę |
Data |
Przedmiot kontroli |
Dokumentacja |
1 |
Wojewoda Opolski |
09-02-2007 |
Kontrola zakończenia realizacji projektu Z/2,16/III/3.1/9/04 pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Walce – etap I” |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy |
2 |
Oddział Opolski PFRON |
26-03-2007 |
Kontrola zgodności danych zawarta we wniosku o przyznanie środków Funduszu |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy |
3 |
Archiwum Państwowe w Opolu |
14-06-2007 |
Kontrola problemowa archiwum Urzędu Stanu Cywilnego |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy |
4 |
Oddział ZUS Opole |
23-08-2007 |
Kontrola korekt dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych od 1999-2006 r. |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Finansowym Urzędu Gminy |
5 |
Archiwum Państwowe w Opolu |
03-09-2007 |
Kontrola problemowa archiwum Zakładowego UG w zakresie stanu uporządkowania materiałów archiwalnych |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy |
6 |
Wydział Spraw Obywatelskich Opolski Urząd Wojewódzki |
13-11-2007 |
Kontrola problemowa na stanowisku ds. ewidencji ludności. |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy |
7 |
Regionalna Izba Obrachunkowa w Opolu |
09-01-2008 |
Kontrola kompleksowa gospodarki finansowej za 2007 rok oraz wybranych zagadnień w 2006 r. |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy |
8 |
Wojewoda Opolski |
10-04-2008 |
Kontrola Problemowa w Województwie Opolskim na zakończenie realizacji projektu nr Z/2.16/I/1.5/1/04 pn. eUrząd dla mieszkańca opolszczyzny w ramach Priorytetu I ZPORR |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy |
9 |
Archiwum Państwowe w Opolu
|
12-05-2008 |
Kontrola archiwum zakładowego |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy |
10 |
Delegatura Najwyższej Izby Kontroli |
21-07-2008 |
Realizacja przez Wojewodów nad prawidłowością wykonywania przez jedn. sam. ter. zadań z zakresu administracji rządowej |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy |
11 |
Wojewoda Opolski |
12-09-2008 |
Ewidencja działalności Gospodarczej jako zadania zlecone z zakresu administracji rządowej |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy |
12 |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Opolu |
19-09-2008 |
1. Prawidłowość i rzetelność, potrącenia i opłacenia składek na ubezpieczenie społeczne oraz innych składek i opłat do których pobierania zobowiazany jest Zakład oraz zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych 2. Ustalenia uprawnień do świadczeń pieniężnych z ubezpieczeń społecznych w razie choroby i macierzyństwa, świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego oraz świadczeń rodzinnych 3. Prawidłowośc i terminowość opracowania wnioskó o świadczenia emerytalne i rentowe |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy |
13 |
Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska |
7-11-2008 |
Kontrola w zakresie realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy |
|
|
|
|
|
Wykaz kontroli wewnętrznych |
||||
Lp. |
Podmiot przeprowadzajacy kontrolę |
Data |
Przedmiot kontroli |
Dokumentacja |
1 |
Wójt Gminy |
23-05-2007 |
Kontrola problemowa 5% zrealizowanych wydatków |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Finansowym Urzędu Gminy |
2 |
Wójt Gminy |
27-06-2007 |
Kontrola Problemowa terminowość odprowadzania składek ZUS |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Finansowym Urzędu Gminy |
3 |
Wójt Gminy |
19-09-2007 |
Kontrola problemowa 5% zrealizowanych wydatków za 2006 rok w Zakładzie Budżetowym Wodociągi i Kanalizacja |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Finansowym Urzędu Gminy |
4 |
Wójt Gminy |
19-09-2007 |
Prawidłowość rozliczenia dotacji przedmiotowej za I,II,III kwartał w 2007 roku w Zakładzie Budżetowym Wodociągi i Kanalizacja |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Finansowym Urzędu Gminy |
5 |
Wójt Gminy |
10-10-2007 |
Kontrola problemowa 5% zrealizowanych wydatków za 2006 rok w Ośrodku Pomocy Społecznej w Walcach |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Finansowym Urzędu Gminy |
6 |
Wójt Gminy |
19-12-2007 |
Kontrola problemowa - prawidłowość pobierania opłaty skarbowej od czynności urzędowych w 2007 roku w Urzędzie Gminy |
Dokumentacja oraz protokół kontroli dostępny w Referacie Finansowym Urzędu Gminy |
|
|
|
|
|