Ogłoszenie konsultacji Projektu Programu Współpracy Gminy Walce z Organizacjami Pozarządowymi oraz Innymi Podmiotami Prowadzącymi Działalność Pożytku Publicznego na 2022 rok
SPRAWOZDANIE Z PRZEBIEGU KONSULTACJI
PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY WALCE Z ORGANIZACJAMI
POZARZĄDOWYMI ORAZ INNYMI PODMIOTAMI PROWADZĄCYMI
DZIAŁALNOŚĆ POŻYTKU PUBLICZNEGO
NA 2022 ROK
Konsultacje z organizacjami pozarządowymi przeprowadzone zostały w celu poznania opinii i uwag organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz.U.2019 poz. 688 ze zm.).
Konsultacje przeprowadzono w terminie od dnia 18 października 2021 r. do dnia 29 października 2021 r.
Konsultacje zostały przeprowadzone przy wykorzystaniu formularza, który można było złożyć w wersji papierowej w Sekretariacie Urzędu Gminy w Walcach, ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce oraz za pośrednictwem poczty lub poczty elektronicznej.
Ogłoszenie o przeprowadzeniu konsultacji społecznych wraz ze wzorem formularza zostało zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.walce.pl, na stronie internetowej Urzędu www.walce.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Walcach.
W podanym wyżej terminie nie wpłynęły do tutejszego Urzędu żadne formularze konsultacyjne.
Niniejsze sprawozdanie podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Walce.
Sprawozdanie z przebiegu.pdf (540,17KB)
Zarządzenie Nr Or.0050.97.2021
Wójta Gminy Walce
z dnia 14 października 2021 r.
w sprawie przeprowadzenia konsultacji projektu „Programu współpracy Gminy Walce
z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2022 rok”
Na podstawie art. 30 ust.1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2020 poz. 713) oraz Uchwały Nr XXXVIII/263/2010 Rady Gminy Walce w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r.o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, zarządzam, co następuje:
§ 1
- Ogłasza się przeprowadzenie konsultacji projektu „Programu współpracy Gminy Walce z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2022 rok”.
- Konsultacje przeprowadza się w celu poznania opinii organizacji pozarządowych
i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie działających na terenie Gminy Walce w sprawie projektu, o którym
mowa w ust.1. - Projekt programu, stanowiący Załącznik nr 2 do zarządzenia, zamieszcza się:
1) w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.walce.pl
2) na stronie internetowej Urzędu Gminy Walce www.walce.pl
3) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Walce.
§ 2
Konsultacje przeprowadza się w terminie od dnia 18 października 2021 r. do dnia 29 października 2021 r.
§ 3
- Konsultacje przeprowadza się w formie pisemnego zgłaszania uwag i wniosków do projektu programu współpracy na rok 2022.
- Uwagi i wnioski wraz z uzasadnieniem proponowanych zmian można składać na
„ Formularzu konsultacji”, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia. - Wypełnione formularze należy złożyć w terminie określonym w § 2, w Urzędzie Gminy Walce przy ul. Mickiewicza 18,47-344 Walce, pocztą lub przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ug@walce.pl
- Niezgłoszenie uwag i wniosków w terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) oznacza rezygnację z prawa do ich wyrażenia.
§ 4
Podmiotami uprawnionymi do udziału w konsultacjach są organizacje pozarządowe
i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U.2020 poz.1057) prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie Gminy Walce.
§ 5
Ogłoszenie o przeprowadzeniu konsultacji, stanowiące załącznik nr 1, podaje się do publicznej wiadomości w sposób określony w § 1 ust. 3.
§ 6
Informacje o wynikach konsultacji podaje się do publicznej wiadomości w sposób określony
w § 1 ust. 3, w ciągu 7 dni od zakończenia konsultacji.
§ 7
Wójt przedłoży Radzie Gminy Walce projekt ”Programu współpracy Gminy Walce
z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2022 rok” wraz z wynikami konsultacji.
§ 8
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Walce.
§ 9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Zarządzenie Nr Or.0050.97.2021 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych.pdf (380,49KB)
Załącznik nr 1 do Zarzadzenia nr Or.0050.97.2021 Wójta Gminy Walce z dnia 14.12.2021 r.pdf (232,48KB)
Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr Or.0050.97.2021 Wójta Gminy Walce z dnia 14.12.2021 r..pdf (271,58KB)
Załącznik nr 3 do Zarządzenia nr Or.0050.97.2021 Wójta Gminy Walce z dnia 14.10.2021r..pdf (163,51KB)
Załącznik nr 1 do Zarzadzenia nr Or.0050.97.2021 Wójta Gminy Walce z dnia 14.12.2021 r.doc (37,50KB)
Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr Or.0050.97.2021 Wójta Gminy Walce z dnia 14.12.2021 r..doc (149,00KB)
Załącznik nr 3 do Zarządzenia nr Or.0050.97.2021 Wójta Gminy Walce z dnia 14.10.2021r..doc (34,50KB)