- Menu przedmiotowe
- NABORY I KONKURSY NA WOLNE STANOWISKA
Nabór na stanowisko Inspektora ds. gospodarki w Urzędzie Gminy w Walcach
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
w Urzędzie Gminy Walce na stanowisko
inspektora ds. gospodarki w Urzędzie Gminy w Walcach
Wójt Gminy Walce informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Walcach, ul. Mickiewicza 18 47-344 Walce, do zatrudnienia na:
stanowisko inspektora ds. gospodarki
w Urzędzie Gminy w Walcach
została wybrana Pani Violetta Nec
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja rekrutacyjna w wyniku dokonanej analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdziła, że kandydatka spełniła wymagania niezbędne oraz dodatkowe określone w ogłoszeniu. Ponadto w trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej przedstawiła bardzo dobry poziom przygotowania merytorycznego i wykazał się znajomością zagadnień z obszaru merytorycznego, niezbędnego na w/w stanowisku.
Wójt Gminy Walce
Marek Śmiech
Walce, dnia 17 grudnia 2021 r.
Infromacja o wynikach naboru na stanowisko ds. gospodarki.pdf (496,31KB)
WÓJT GMINY WALCE
OGŁASZA NABÓR KANDYDATA NA STANOWISKO
Inspektora ds. gospodarki w Urzędzie Gminy w Walcach
I. Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy w Walcach
47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
II. Wymiar zatrudnienia
1 osoba – 1 etat
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.1282);
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
- Nieposzlakowana opinia;
- Wykształcenie wyższe:
- Staż pracy - minimum 3 letni staż pracy;
- Znajomość przepisów prawnych: ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne.
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- Obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
- Systematyczność, punktualność, dyspozycyjność;
- Samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
- Umiejętność analizy i syntezy informacji, zdolność perspektywicznego myślenia
- Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- Preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostkach administracji publicznej.
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
2. Zapewnienie prawidłowego poziomu usług w obiektach gminnych, w tym:
1) zaopatrzenie w wodę,
2) gospodarka odpadami stałymi,
3) utrzymanie czystości i właściwego stanu sanitarnego;
4) zaopatrzenie w energię elektryczną;
- Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami, w tym wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami w szczególności związanych z:
- prowadzeniem spraw dotyczących zbywania nieruchomości gminnych;
- prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości do zasobu gminnego;
- prowadzenie spraw związanych z zamianą nieruchomości;
- wydawanie zgód na lokalizację urządzeń na nieruchomościach gminnych;
- przygotowanie nieruchomości do oddania w najem, dzierżawę i użyczenie oraz sporządzanie umów;
- prowadzenie bazy informacji o możliwościach inwestowania lub podejmowania dzielności na terenie Gminy.
4. Przygotowanie i rejestracja umów najmu lokali;
5. Prowadzenie spraw związanych z budową, remontem i utrzymaniem przystanków autobusowych;
6. Nadzór nad dostawą energii elektrycznej oraz eksploatacją i konserwacją urządzeń;
7. Planowanie oraz realizacja spraw związanych z oświetleniem miejsc publicznych oraz dróg znajdujących się na terenie gminy;
8. Wykonywanie zadań Gminy określonych w przepisach o zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt;
- Sporządzanie ;
- Sporządzanie decyzji o czasowym odebraniu zwierzęcia, nad którym znęcają się właściciele lub opiekunowie;
- Egzekwowanie od właściciela zwłok zwierzęcych, obowiązku dostarczenia zwłok przedmiotom zajmującym się zbieraniem i przetwarzaniem zwłok na grzebowisko – zgodnie z ustawą o zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt;
- Wykonywanie zadań z zakresu szacowania strat powstałych w wyniku oprysków chemicznych oraz innych zdarzeń
- Zwalczanie skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie (powódź, susza);
- Współdziałanie z organami statystyki w zakresie opracowywania i przeprowadzania spisów rolnych, szacunków, planów;
VI. Warunki pracy na stanowisku:
1. Wymiar czasu: 1 etatu,
2. Miejsce pracy: praca na miejscu, w Urzędzie Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18.
3. Stanowisko pracy:
a) stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej z obsługa komputera oraz urządzeń biurowych;\
b) rodzaj pracy: praca przy komputerze.
VII. Wymagane dokumenty:
1. Podpisany list motywacyjny oraz podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem
dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
2. Oryginał kwestionariusza osobowego KWESTIONARIUSZ OSOBOWY.rtf
3. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z
pełni praw publicznych.
4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
5. Potwierdzone kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających
wykształcenie kandydata, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje.
6. Potwierdzone kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
(świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich
miejsc pracy).
7. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym
stanowisku;
8. Oświadczenie kandydata że niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9. Oświadczenie wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych;
10. Wszystkie kserokopie muszą mieć potwierdzenie „za zgodność z oryginałem”,
data i czytelny podpis kandydata, dokumenty oryginalne muszą być opatrzone
własnoręcznym podpisem kandydata.
VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1. Termin 6 grudnia 2021r. do godz. 15:00.
2. Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy –
Inspektor ds. gospodarki” należy składać osobiście w siedzibie
Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub
drogą pocztową na ww. adres (decyduje data wpływu do urzędu).
3. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
4. W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym
terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.
IX. Inne informacje:
1. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
2. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszcza na stronie BIP Urzędu Gminy w Walcach oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Walcach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%;
Walce, dnia 25 listopada 2021 r.
Wójt Gminy Walce
Marek Śmiech
oswiadczenie-kandydata-1.docx (13,83KB)
oswiadczenie-wraz-klauzula-informacyjna.docx (17,69KB)
kwestionariusz-osobowy-1.rtf (57,02KB)