Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Brożcu (przetarg unieważniony)
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Numer sprawy: ZP- 341/4/7/07
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Walce
ulica: Mickiewicza 18, 47 – 344 Walce
e-mail:
Fax: 077- 4660784
tel.077- 4660108, 4076070
Gmina Walce
ulica: Mickiewicza 18, 47 – 344 Walce
e-mail:
Fax: 077- 4660784
tel.077- 4660108, 4076070
II. Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z 2004 r. z późniejszymi zmianami ).
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.walce.pl/, http://www.bip.walce.pl/
Ponadto SIWZ można odebrać w dni robocze, odpłatnie w kwocie 10,00 zł w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 w godzinach 9.00 – 14.00
IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
Wspólny Słownik zamówień (CPV) : 45233124-4 Drogi dojazdowe
Przedmiotem zamówienia jest Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Brożcu, na długości 1151,0 m i szerokości śr. 4,3 m.
Zakres robót obejmuje:
- korytowanie o średniej głębokości 20 cm;
- kruszenie gruzu betonowego (rozbiórkowego);
- ułożenie dolnej warstwy z pokruszonego gruzu o frakcji 0-63 mm, grubości 15 cm;
- ułożenie górnej warstwy z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm, grubości 7 cm;
- wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami
kamiennymi;
- wykonanie wjazdów na pola o szerokości 4,0 m, wyokrąglonych łukami o promie-
niach R=3 m, do granicy działki drogi;
- wyrównanie poboczy i obsianie trawą;
- posadzenie wzdłuż drogi, po obu stronach, jednego rzędu drzew liściastych (lipa),
w odstępach co 5-6 m.
Zakres robót szczegółowo określony jest w przedmiarach robót (załącznik nr 7 do SIWZ) i opisany w dokumentacji projektowej (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ).
Składowanie nadmiaru ziemi z urobku nastąpi nieodpłatnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na odległość do 1,5 km.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Oferty wariantowe:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia: zamówienie winno być wykonane w terminie 1,5 miesiąca, licząc od dnia zawarcia umowy.
VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
● posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej lub
prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca
2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173 poz. 1807)
● posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- 2 -
● znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia;
● nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177).
● udokumentują wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej dwóch robót budowlanych o charakterze i wartości
podobnej do przedmiotu zamówienia;
· dysponują kadrą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej;
· posiadają środki finansowe (własne lub w ramach linii kredytowej) w wysokości rzeczywistej nie mniejszej niż 75 % zaoferowanej przez siebie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia;
· posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
· spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców według formuły: spełnia – nie spełnia na podstawie poniższych dokumentów:
- oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
- aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz musi zawierać co najmniej dwie roboty budowlane o
- 3 -
charakterze i wartości podobnej do przedmiotu zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie;
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca;
- wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia oraz uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
VIII. Informację na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o najniższą cenę – 100 %.
X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty z należy złożyć do dnia 25.04.2007 r. do godz. 10:00, w siedzibie Zamawiającego, sekretariat – pokój nr 9. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10:30 na sali narad pokój nr 1 (parter).
XI. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Dokumenty do pobrania (w formacie PDF):
SIWZ.pdf (120,52KB) (zatrwierdzona dnia 02-04-2007 r. przez Wójta Gminy Walce - mgr Bernarda Kubatę)
załącznik nr 1 - formularz ofertowy.pdf (71,62KB)
załącznik nr 2 - oświadczenie.pdf (59,38KB)
załącznik nr 3 - projekt umowy.pdf (85,99KB)
załącznik nr 4 - wykaz wykonancy robót.pdf (51,38KB)
załącznik nr 5 -wykaz osób i podmiotów.pdf (57,13KB)
załącznik nr 1 - formularz ofertowy.pdf (71,62KB)
załącznik nr 2 - oświadczenie.pdf (59,38KB)
załącznik nr 3 - projekt umowy.pdf (85,99KB)
załącznik nr 4 - wykaz wykonancy robót.pdf (51,38KB)
załącznik nr 5 -wykaz osób i podmiotów.pdf (57,13KB)
załącznik nr 6 - wykaz narzędzi i urządzeń.pdf (49,12KB)
załącznik nr 7 - przedmiar robót.pdf (54,70KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 1.pdf (34,09KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 2.jpeg (351,05KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 3.jpeg (354,74KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 4.jpeg (399,29KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 5.jpeg (446,12KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 6.jpeg (518,69KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 7.jpeg (359,70KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 8.jpeg (362,61KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 9.jpeg (425,19KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 10.jpeg (359,58KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 11.jpeg (385,26KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 12.jpeg (391,11KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 13.pdf (35,82KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 14.pdf (16,23KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 15.pdf (54,03KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 16.pdf (66,71KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 17.pdf (273,80KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 18.pdf (35,25KB)
załącznik nr 9 - Specyfikacje Techniczne.pdf (262,61KB)
Unieważnienie postępowania.pdf (55,19KB)
załącznik nr 7 - przedmiar robót.pdf (54,70KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 1.pdf (34,09KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 2.jpeg (351,05KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 3.jpeg (354,74KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 4.jpeg (399,29KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 5.jpeg (446,12KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 6.jpeg (518,69KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 7.jpeg (359,70KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 8.jpeg (362,61KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 9.jpeg (425,19KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 10.jpeg (359,58KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 11.jpeg (385,26KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 12.jpeg (391,11KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 13.pdf (35,82KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 14.pdf (16,23KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 15.pdf (54,03KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 16.pdf (66,71KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 17.pdf (273,80KB)
załącznik nr 8 -Dokumentacja projektowa 18.pdf (35,25KB)
załącznik nr 9 - Specyfikacje Techniczne.pdf (262,61KB)
Unieważnienie postępowania.pdf (55,19KB)
Wójt Gminy Walce
mgr Bernard Kubata
informację wytworzył(a): | Jerzy Mikus |
za treść odpowiada: | Jerzy Mikus |
data wytworzenia: | 04-04-2007 r. 02-05-2007 r. |