Nabór na zastępstwo na stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji gminy w Urzędzie Gminy w Walcach
Informacja o unieważnienie naboru
na zastępstwo na stanowisko pracy
ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji gminy
w Urzędzie Gminy w Walcach
Wójt Gminy Walce informuje, że unieważnia nabór z dnia 20 stycznia 2023 r. na zastępstwo na stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji gminy w Urzędzie Gminy w Walcach, z przyczyn organizacyjnych.
Zastępca
Wójta Gminy Walce
Rafał Miczka
Walce, dnia 22 lutego 2023 r.
WÓJT GMINY WALCE
OGŁASZA NABÓR NA ZASTĘPSTWO NA STANOWISKO PRACY
ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji gminy
w Urzędzie Gminy w Walcach
- Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy w Walcach
47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
- Wymiar zatrudnienia
1 osoba – 1 etat
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
- Wykształcenie średnie lub wyższe;
- Staż pracy 2 lat;
- Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 902) dla stanowisk urzędniczych.
- Znajomość zasad przygotowania i realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych, krajowych i innych;
- Doświadczenie w pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania;
- Znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
- Znajomość ustawy o finansach publicznych;
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
- Znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
- Mile widziana znajomość języka obcego (angielski lub niemiecki);
- Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- Biegła znajomość systemów Windows
- Biegła znajomość pakietu Microsoft Office;
- Obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
- Systematyczność, punktualność, umiejętność pracy w zespole;
- Samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
- Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- Prawo jazdy kat. B.
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
- Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o pozyskanie środków z funduszy krajowych,
zagranicznych i innych pozabudżetowych;
2. Administracyjna i merytoryczna obsługa, a także rozliczanie wniosków;
3. Organizowanie seminariów, konferencji i innych imprez informacyjnych związanych z
pozyskiwaniem środków z funduszy zewnętrznych;
4. Przygotowywanie i rozliczanie zadań zleconych organizacjom pozarządowym;
5. Współpraca z organizacjami kulturalnymi i pozarządowymi w zakresie upowszechniania
kultury.
VI. Warunki pracy na stanowisku:
1. Wymiar czasu: 1 etatu,
2. Miejsce pracy: praca na miejscu, w Urzędzie Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18.
3. Stanowisko pracy:
a) stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej z obsługa komputera oraz urządzeń biurowych;
b) rodzaj pracy; praca przy komputerze.
- Wymagane dokumenty:
1. Podpisany list motywacyjny oraz podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem
dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
2. Oryginał kwestionariusza osobowego kwestionariusza osobowego.
3. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z
pełni praw publicznych.
4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
5. Potwierdzone kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających
wykształcenie kandydata, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje.
6. Potwierdzone kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
(świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich
miejsc pracy).
7. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym
stanowisku;
8. Oświadczenie kandydata że niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9. Oświadczenie wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych;
10. Wszystkie kserokopie muszą mieć potwierdzenie „za zgodność z oryginałem”,
data i czytelny podpis kandydata, dokumenty oryginalne muszą być opatrzone
własnoręcznym podpisem kandydata.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej
- Termin składania dokumentów 30 stycznia 2023 r. do godz. 16:00;
- komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na zastępstwo na stanowisko pracy – ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji gminy” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub drogą pocztową na ww. adres. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.
IX. Inne informacje:
1. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
2. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszcza na stronie BIP Urzędu Gminy w Walcach oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Walcach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy 6%;
Wójt Gminy
/-/ Marek Śmiech
Walce, dnia 20 stycznia 2023 r.
kwestionariusz-osobowy-1.rtf (57,02KB)
oswiadczenie-kandydata-1.docx (13,83KB)
oswiadczenie-wraz-klauzula-informacyjna.docx (17,69KB)