Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nabór kandydata na stanowisko ds. ogólnobudowlanych w Urzędzie Gminy w Walcach

INFORMACJA O WYNIKU NABORU 
NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Inspektora ds. gospodarki w Urzędzie Gminy w Walcach

 

Wójt Gminy Walce informuje, że w wyniku zakończenia naboru na stanowisko urzędnicze Inspektora ds. gospodarki w Urzędzie Gminy w Walcach, ul. Mickiewicza 18  47‑344 Walce, nie został wyłoniony żaden kandydat i nabór na stanowisko nie został rozstrzygnięty pozytywnie.

 

Uzasadnienie nierozstrzygnięcia  naboru:

W wyznaczonym terminie w ogłoszeniu o naborze na stanowisko Inspektora ds. gospodarki  w Urzędzie Gminy w Walcach nie wpłynęła żadna oferta.

                                                                                                    

                                                                                                            Wójt Gminy

                                                                                                       /-/ Marek Śmiech

 

Walce, dnia 29.12.2023 r.


WÓJT GMINY WALCE

OGŁASZA NABÓR KANDYDATA NA STANOWISKO

 ds. ogólnobudowlanych w Urzędzie Gminy w Walcach

 

I. Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy

Urząd Gminy w Walcach

47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18

II. Wymiar zatrudnienia

1 osoba – 1 etat

III. Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych  (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.530);
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego  lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
  5. Nieposzlakowana opinia;
  6. Wykształcenie wyższe z trzyletnim stażem pracy lub wykształcenie średnie z pięcioletnim stażem pracy oraz doświadczenie w branży budowlanej, uprawnienia do kierowania budowami na mieniu gminnym;
  7. Wykształcenie budowalne lub pokrewne;
  8. Prawo jazdy kategorii B;
  9. Bardzo dobrą znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excell);
  10. Znajomość przepisów prawnych: ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.

IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. Obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
  2. Systematyczność, punktualność, dyspozycyjność;
  3. Samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
  4. Umiejętność analizy i syntezy informacji, zdolność perspektywicznego myślenia
  5. Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
  6. Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
  7. Umiejętność kosztorysowania;
  8. Preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych.

V. Zadania wykonywane na stanowisku:

1. Nadzorowanie i udział w koordynowaniu prac inwestycyjnych i remontowych z zakresu budownictwa ogólnobudowlanego oraz drogowego
2. Udział w dokonywaniu odbiorów inwestycji i remontów.
3.  Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz  powykonawczej.
4.  Przygotowanie odpowiednich zgłoszeń do organów administracji publicznej i sporządzanie dokumentacji koniecznej do prowadzenia, rozliczenia oraz zakończenia inwestycji lub zadania remontowego.
5. Udział w przygotowywaniu materiałów przetargowych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
6. Weryfikacja i edycja kosztorysów ofertowych i inwestorskich.
7. Sporządzenie decyzji administracyjnych.
8. Sporządzanie inwentaryzacji budowlanych obiektów gminnych.
9. Dokonywanie czynności związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, mostami oraz przepustami  wraz z infrastrukturą towarzyszącą (oświetlenie uliczne, kanał technologiczny, kanalizacja deszczowa) prowadzenie książek dróg.
10. Realizacja zadań związanych z oświetleniem ulicznym.
11.Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie utrzymania i ochrony dróg zgodnie z wymogami w tym zakresie.
12. Rozpatrywanie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową.
13. Rozpatrywanie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego.
14. Dokonywanie czynności związanych z organizacją ruchu drogowego.
15. Bieżąca obsługa interesantów.
16. Prowadzenie korespondencji i spraw wpływających do Referatu Infrastruktury i Inwestycji.

VI. Warunki pracy na stanowisku:
1. Wymiar czasu: 1 etatu,

2. Miejsce pracy: w Urzędzie Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku, godziny pracy - /pon.8:00 – 16:00/, /wt – pt. 7:15– 15:15/.

3. Stanowisko pracy:

a) stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych; osoba zatrudniona pracuje na dokumentach oraz przyjmuje klientów.

b) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku, wymagane przemieszczanie się w terenie;

 

VII. Wymagane dokumenty:
1.    Podpisany list motywacyjny oraz podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
2.    Oryginał kwestionariusza osobowego.
3.    Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych.
4.    Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
5.    Potwierdzone   kserokopie   dokumentów   i   świadectw   potwierdzających wykształcenie kandydata, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje.
6.    Potwierdzone kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich miejsc pracy).
7.    Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
8.    Oświadczenie kandydata że niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9.    Oświadczenie wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych;
10.  Wszystkie  kserokopie muszą mieć potwierdzenie „za  zgodność  z oryginałem”, 
       data i  czytelny  podpis  kandydata,  dokumenty  oryginalne  muszą  być  opatrzone
       własnoręcznym podpisem kandydata.

 

VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1.    Termin 12 grudnia 2023 r. do godz. 15:00.
2.    Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy – ds. ogólnobudowlanych” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub drogą pocztową na ww. adres (decyduje data wpływu do urzędu).
3.    Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4.    W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.

IX. Inne informacje:

1. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
2. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną poinformowani  telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszcza na stronie BIP Urzędu Gminy w Walcach oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Walcach.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej  6%;

 

Walce, dnia 30 listopada 2023 r.


RTFkwestionariusz-osobowy-1.rtf (59,14KB)

DOCXoswiadczenie-kandydata-1.docx (14,53KB)

DOCXoswiadczenie-wraz-klauzula-informacyjna.docx (18,38KB)