- Menu przedmiotowe
- NABORY I KONKURSY NA WOLNE STANOWISKA
Nabór kandydata na stanowisko ds. ogólnobudowlanych w Urzędzie Gminy w Walcach
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
w Urzędzie Gminy Walce na stanowisko
ds. ogólnobudowlanych
Wójt Gminy Walce informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru
na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Walcach, ul. Mickiewicza 18,
47‑344 Walce, do zatrudnienia na:
stanowisko ds. ogólnobudowlanych
w Urzędzie Gminy w Walcach
została wybrana Pani Małgorzata Główka
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja rekrutacyjna w wyniku dokonanej analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdziła, że kandydatka spełniła wymagania niezbędne oraz dodatkowe określone w ogłoszeniu. Ponadto w trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej przedstawiła wysoki poziom przygotowania merytorycznego i wykazała się doświadczeniem oraz znajomością zagadnień
z obszaru merytorycznego, niezbędnego na w/w stanowisku.
Wójt Gminy Walce
Marek Śmiech
Walce, dnia 2 lutego 2024 r.
I. Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy w Walcach
47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
II. Wymiar zatrudnienia
1 osoba – 1 etat
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.530);
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
- Nieposzlakowana opinia;
- Wykształcenie wyższe z trzyletnim stażem pracy lub wykształcenie średnie z pięcioletnim stażem pracy oraz doświadczenie w branży budowlanej.
- Wykształcenie budowlane lub pokrewne;
- Prawo jazdy kategorii B;
- Bardzo dobrą znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excell);
- Znajomość przepisów prawnych: ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- Obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
- Systematyczność, punktualność, dyspozycyjność;
- Samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
- Umiejętność analizy i syntezy informacji, zdolność perspektywicznego myślenia
- Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- Preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych.
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
1. Udział w koordynowaniu prac inwestycyjnych i remontowych z zakresu budownictwa ogólnobudowlanego oraz drogowego.
2. Udział w dokonywaniu odbiorów inwestycji i remontów.
3. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz powykonawczej.
4. Przygotowanie odpowiednich zgłoszeń do organów administracji publicznej i sporządzanie dokumentacji koniecznej do prowadzenia, rozliczenia oraz zakończenia inwestycji lub zadania remontowego.
5. Udział w przygotowywaniu materiałów przetargowych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
6. Weryfikacja kosztorysów ofertowych i inwestorskich.
7. Sporządzenie decyzji administracyjnych.
8. Sporządzanie inwentaryzacji budowlanych obiektów gminnych.
9. Dokonywanie czynności związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, mostami oraz przepustami wraz z infrastrukturą towarzyszącą (oświetlenie uliczne, kanał technologiczny, kanalizacja deszczowa) prowadzenie książek dróg.
10. Realizacja zadań inwestycyjnych związanych z oświetleniem ulicznym.
11. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie utrzymania i ochrony dróg zgodnie z wymogami w tym zakresie.
12. Rozpatrywanie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową.
13. Rozpatrywanie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego.
14. Dokonywanie czynności związanych z organizacją ruchu drogowego.
15. Bieżąca obsługa interesantów.
16. Prowadzenie korespondencji i spraw wpływających do Referatu Infrastruktury i Inwestycji.
VI. Warunki pracy na stanowisku:
1. Wymiar czasu: 1 etatu,
2. Miejsce pracy: w Urzędzie Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku, godziny pracy – (pon.8:00 – 16:00), (wt – pt. 7:15– 15:15).
3. Stanowisko pracy:
a) stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych; osoba zatrudniona pracuje na dokumentach oraz przyjmuje klientów.
b) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku, wymagane przemieszczanie się w terenie;
VII. Wymagane dokumenty:
1. Podpisany list motywacyjny oraz podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
2. Oryginał kwestionariusza osobowego
3. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych.
4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
5. Potwierdzone kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje.
6. Potwierdzone kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich miejsc pracy).
7. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
8. Oświadczenie kandydata że niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9. Oświadczenie wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych;
10. Wszystkie kserokopie muszą mieć potwierdzenie „za zgodność z oryginałem”, data i czytelny podpis kandydata, dokumenty oryginalne muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1. Termin 18 stycznia 2024 r. do godz. 15:15.
2. Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy – ds. ogólnobudowlanych” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub drogą pocztową na ww. adres (decyduje data wpływu do urzędu).
3. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4. W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.
IX. Inne informacje:
1. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
2. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszcza na stronie BIP Urzędu Gminy w Walcach oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Walcach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%;
Wójt Gminy
/-/ Marek Śmiech
Walce, dnia 5 stycznia 2024 r.
Nabór na stanowisko ds. ogólnobudowalnych.pdf (150,42KB)
kwestionariusz-osobowy-1.rtf (59,14KB)