Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nabór kandydata na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy w Walcach

 

INFORMACJA O WYNIKU NABORU 


NA STANOWISKO URZĘDNICZE


ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy w Walcach

Wójt Gminy Walce informuje, że w wyniku zakończenia naboru na stanowisko urzędnicze    ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy w Walcach, ul. Mickiewicza 18  47‑344 Walce, nie został wyłoniony żaden kandydat i nabór na stanowisko nie został rozstrzygnięty pozytywnie.

Uzasadnienie nierozstrzygnięcia  naboru:

W wyznaczonym terminie w ogłoszeniu o naborze na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy w Walcach nie wpłynęła żadna oferta.

                                                                                                    

                                                                                                            Wójt Gminy

                                                                                                       /-/ Rafał Miczka

 

 


I. Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy

Urząd Gminy w Walcach

47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18

II. Wymiar zatrudnienia

1 osoba – 1 etat

III. Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.530);
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
  5. Nieposzlakowana opinia;
  6. Wykształcenie wyższe;
  7. Staż pracy 5 lat, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku związanym z pozyskiwaniem środków zewnętrznych - unijnych, krajowych i innych;
  8. Znajomość zasad przygotowania i realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych, krajowych i innych;
  9. Doświadczenie w pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania;
  10. Prawo jazdy kategorii B;
  11. Znajomość przepisów prawnych: ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. Biegła znajomość systemów Windows;
  2. Biegła znajomość pakietu Microsoft Office;
  3. Mile widziana znajomość języka obcego (angielski lub niemiecki);
  4. Obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
  5. Systematyczność, punktualność, dyspozycyjność;
  6. Samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
  7. Umiejętność analizy i syntezy informacji, zdolność perspektywicznego myślenia
  8. Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
  9. Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
  10. Preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych.

V. Zadania wykonywane na stanowisku:

1. Przygotowanie wniosków, realizacja oraz rozlicznie projektów finansowych z Unii   Europejskiej oraz innych funduszy zewnętrznych.

2. Opracowywanie raportów, analiz i informacji w tym zakresie (przygotowywanie projektów uchwał rady gminy, przygotowywanie okresowych i końcowych sprawozdań z realizacji inwestycji finansowanych z UE),

3. Pozyskiwanie informacji o warunkach i możliwościach pozyskiwania środków do realizacji zadań gminnych.

4. Współpraca z odpowiednimi komórkami Urzędu Marszałkowskiego oraz administracją rządową w celu spójnego planowania i realizacji projektów gminnych.

5. Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi urzędu gminy oraz jednostkami organizacyjnymi gminy w sprawach związanych z przygotowaniem i realizacją projektów gminnych.

6.   Kwalifikacja wydatków w projekcie oraz kontrola wydatkowania środków.

7. Monitorowanie źródeł finansowania projektów ze środków UE i innych funduszy zewnętrznych.

8. Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dot. realizowanych projektów mających wpływ na prawidłowe rozliczenie projektu.

9. Prowadzenie postępowań w zakresie pozyskania przez gminę dotacji, kredytów i pożyczek oraz innych środków pomocowych.

10. Tworzenie i aktualizacja strony internetowej gminy oraz/lub Biuletynu Informacji   Publicznej w trybie i na zasadach określonych przepisami tj. przekazywanie informacji i dokumentacji zdjęciowej o zrealizowanych projektach zgodnie z zakresem czynności.

11. Inne prace zlecone przez Wójta i Kierownika Referatu.

 

VI. Warunki pracy na stanowisku:
1. Wymiar czasu: 1 etat,

2. Miejsce pracy: Urząd Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku, godziny pracy – (pon.8:00 – 16:00), (wt – pt. 7:15– 15:15).

3. Stanowisko pracy:

a) stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych; osoba zatrudniona pracuje na dokumentach oraz przyjmuje klientów.

b) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku, wymagane przemieszczanie się w terenie;

VII. Wymagane dokumenty:
1.    Podpisany list motywacyjny oraz podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.

2.    Oryginał kwestionariusza osobowego (załączony poniżej).

3.    Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych.

4.    Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

5.    Potwierdzone   kserokopie   dokumentów   i   świadectw   potwierdzających wykształcenie kandydata, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje.

6.    Potwierdzone kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich miejsc pracy).

7.    Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;

8.    Oświadczenie kandydata że niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

9.    Oświadczenie wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych;

10.  Wszystkie kserokopie muszą mieć potwierdzenie „za zgodność  z oryginałem”, data i  czytelny  podpis  kandydata,  dokumenty  oryginalne  muszą  być  opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

 

VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1.    Termin 15 lipca 2024 r. do godz. 15:15.
2.    Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy – ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub drogą pocztową na ww. adres (decyduje data wpływu do urzędu).
3.    Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4.    W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.

IX. Inne informacje:

1. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
2. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszcza na stronie BIP Urzędu Gminy w Walcach oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Walcach.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%;

 

                                                                                               Wójt Gminy Walce

                                                                                                /-/   Rafał Miczka

                                                                                 

Walce, dnia 1 lipca 2024 r.


RTFkwestionariusz-osobowy-1.rtf (59,32KB)

DOCXoswiadczenie-kandydata-1.docx (14,53KB)

DOCXoswiadczenie-wraz-klauzula-informacyjna.docx (18,38KB)