Nabór kandydata na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy w Walcach
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
NA STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy w Walcach
Wójt Gminy Walce informuje, że w wyniku zakończenia naboru na stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy w Walcach, ul. Mickiewicza 18 47‑344 Walce, nie został wyłoniony żaden kandydat i nabór na stanowisko nie został rozstrzygnięty pozytywnie.
Uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru:
W wyznaczonym terminie w ogłoszeniu o naborze na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy w Walcach nie wpłynęła żadna oferta.
Wójt Gminy
/-/ Rafał Miczka
I. Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy w Walcach
47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
II. Wymiar zatrudnienia
1 osoba – 1 etat
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.530);
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
- Nieposzlakowana opinia;
- Wykształcenie wyższe;
- Staż pracy 5 lat, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku związanym z pozyskiwaniem środków zewnętrznych - unijnych, krajowych i innych;
- Znajomość zasad przygotowania i realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych, krajowych i innych;
- Doświadczenie w pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania;
- Prawo jazdy kategorii B;
- Znajomość przepisów prawnych: ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- Biegła znajomość systemów Windows;
- Biegła znajomość pakietu Microsoft Office;
- Mile widziana znajomość języka obcego (angielski lub niemiecki);
- Obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
- Systematyczność, punktualność, dyspozycyjność;
- Samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
- Umiejętność analizy i syntezy informacji, zdolność perspektywicznego myślenia
- Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- Preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych.
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
1. Przygotowanie wniosków, realizacja oraz rozlicznie projektów finansowych z Unii Europejskiej oraz innych funduszy zewnętrznych.
2. Opracowywanie raportów, analiz i informacji w tym zakresie (przygotowywanie projektów uchwał rady gminy, przygotowywanie okresowych i końcowych sprawozdań z realizacji inwestycji finansowanych z UE),
3. Pozyskiwanie informacji o warunkach i możliwościach pozyskiwania środków do realizacji zadań gminnych.
4. Współpraca z odpowiednimi komórkami Urzędu Marszałkowskiego oraz administracją rządową w celu spójnego planowania i realizacji projektów gminnych.
5. Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi urzędu gminy oraz jednostkami organizacyjnymi gminy w sprawach związanych z przygotowaniem i realizacją projektów gminnych.
6. Kwalifikacja wydatków w projekcie oraz kontrola wydatkowania środków.
7. Monitorowanie źródeł finansowania projektów ze środków UE i innych funduszy zewnętrznych.
8. Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dot. realizowanych projektów mających wpływ na prawidłowe rozliczenie projektu.
9. Prowadzenie postępowań w zakresie pozyskania przez gminę dotacji, kredytów i pożyczek oraz innych środków pomocowych.
10. Tworzenie i aktualizacja strony internetowej gminy oraz/lub Biuletynu Informacji Publicznej w trybie i na zasadach określonych przepisami tj. przekazywanie informacji i dokumentacji zdjęciowej o zrealizowanych projektach zgodnie z zakresem czynności.
11. Inne prace zlecone przez Wójta i Kierownika Referatu.
VI. Warunki pracy na stanowisku:
1. Wymiar czasu: 1 etat,
2. Miejsce pracy: Urząd Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku, godziny pracy – (pon.8:00 – 16:00), (wt – pt. 7:15– 15:15).
3. Stanowisko pracy:
a) stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych; osoba zatrudniona pracuje na dokumentach oraz przyjmuje klientów.
b) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku, wymagane przemieszczanie się w terenie;
VII. Wymagane dokumenty:
1. Podpisany list motywacyjny oraz podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
2. Oryginał kwestionariusza osobowego (załączony poniżej).
3. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych.
4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
5. Potwierdzone kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje.
6. Potwierdzone kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich miejsc pracy).
7. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
8. Oświadczenie kandydata że niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9. Oświadczenie wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych;
10. Wszystkie kserokopie muszą mieć potwierdzenie „za zgodność z oryginałem”, data i czytelny podpis kandydata, dokumenty oryginalne muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1. Termin 15 lipca 2024 r. do godz. 15:15.
2. Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy – ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub drogą pocztową na ww. adres (decyduje data wpływu do urzędu).
3. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4. W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.
IX. Inne informacje:
1. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
2. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszcza na stronie BIP Urzędu Gminy w Walcach oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Walcach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%;
Wójt Gminy Walce
/-/ Rafał Miczka
Walce, dnia 1 lipca 2024 r.
kwestionariusz-osobowy-1.rtf (59,32KB)