Nabór kandydata ds. budownictwa w Urzędzie Gminy w Walcach
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
w Urzędzie Gminy Walce na stanowisko
ds. budownictwa
Wójt Gminy Walce informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Walcach, ul. Mickiewicza 18, 47‑344 Walce, do zatrudnienia na:
stanowisko ds. budownictwa
w Urzędzie Gminy w Walcach
został wybrany Pan Damian Białas
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja rekrutacyjna w wyniku dokonanej analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdziła, że kandydat spełnił wymagania niezbędne oraz dodatkowe określone w ogłoszeniu. Ponadto w trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej przedstawił wysoki poziom przygotowania merytorycznego i wykazał się doświadczeniem oraz znajomością zagadnień z obszaru merytorycznego, niezbędnego na w/w stanowisku.
Wójt Gminy Walce
Rafał Miczka
Walce, dnia 11 sierpnia 2025 r.
WÓJT GMINY WALCE
OGŁASZA NABÓR KANDYDATA NA STANOWISKO
ds. budownictwa w Urzędzie Gminy w Walcach
I. Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy w Walcach
47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
II. Wymiar zatrudnienia
1 osoba – 1 etat
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
- Nieposzlakowana opinia;
- Wykształcenie wyższe budowalne z udokumentowanym trzyletnim stażem pracy w obszarze budownictwa (projektowania lub przygotowania lub realizacji zadań związanych z budową, przebudową lub remontami inwestycji/zadań) lub administracji publicznej w zakresie zarządzania inwestycjami;
- Prawo jazdy kategorii B;
- Bardzo dobrą znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excell);
- Znajomość przepisów prawnych: ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- Obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
- Systematyczność, punktualność, dyspozycyjność
- Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, odporność na stres;
- Samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
- Umiejętność analizy i syntezy informacji, zdolność perspektywicznego myślenia;
- Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- Znajomość obsługi programu kosztorysowego;
- Preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych.
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
Przygotowanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych wynikających z budżetu
gminy, w tym:
1) opracowywanie propozycji rocznych i wieloletnich planów zadań inwestycyjnych w gminie;
2) przygotowywanie propozycji do planów budżetu gminy w zakresie rozwoju i utrzymania infrastruktury gminy;
3) przygotowywanie projektów oraz analiza sporządzonych projektów budowanych;
4) zlecanie opracowania dokumentacji projektowych w związku z realizacją zadań
inwestycyjnych,
5) koordynowanie i prowadzenie zadań inwestycyjnych remontów kapitalnych i bieżących oraz modernizacja obiektów i urządzeń komunalnych;
6) przygotowywanie formalno – prawne inwestycji, sprawdzanie dokumentacji projektowo – technicznej, przygotowywanie projektów umów w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych ;
7) przygotowywanie pod względem merytorycznym dokumentacji niezbędnej do wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień
publicznych;
8) uzyskiwanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz innych pozwoleń niezbędnych
w procesach dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych,
9) prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością z realizacji zadań gospodarczych;
10) zapewnienie wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na zadania inwestycyjne, remonty, modernizację zgodnie z budżetem gminy;
11) sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie wytworzonych środków trwałych
na majątek gminy.
12) opracowywanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań
inwestycyjnych;
13) ocena potrzeb remontowych w zakresie gospodarki lokalowej oraz utrzymania obiektów komunalnych;
14) dokonywanie okresowych przeglądów technicznych obiektów komunalnych.
VI. Zakres odpowiedzialności pracownika:
Pracownik ponosi odpowiedzialność za pełną, terminową i zgodną z prawem realizację zadań
i obowiązków, naruszenie dyscypliny finansów publicznych, właściwe organizowanie pracy
i jej dyscyplinę, właściwe prowadzenie i zabezpieczanie dokumentów, przestrzeganie
tajemnicy służbowej, należytą współpracę z innymi komórkami urzędu, jednostkami,
instytucjami, zakładami i jednostkami samorządu, ochronę danych przed niepowołanym
dostępem.
VII. Warunki pracy na stanowisku:
1. Wymiar czasu: 1 etatu,
2. Miejsce pracy: w Urzędzie Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze budynku, godziny pracy – (pon.8:00 – 16:00), (wt – pt. 7:15– 15:15).
3. Stanowisko pracy:
a) stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych; osoba zatrudniona pracuje na dokumentach oraz przyjmuje klientów.
b) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku, wymagane przemieszczanie się w terenie;
VII. Wymagane dokumenty:
1. Podpisany list motywacyjny oraz podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem
dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
2. Oryginał kwestionariusza osobowego
3. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z
pełni praw publicznych.
4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
5. Potwierdzone kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających
wykształcenie kandydata, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje.
6. Potwierdzone kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
(świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich
miejsc pracy).
7. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym
stanowisku;
8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9. Oświadczenie wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych;
10. Wszystkie kserokopie muszą mieć potwierdzenie „za zgodność z oryginałem”,
data i czytelny podpis kandydata, dokumenty oryginalne muszą być opatrzone
własnoręcznym podpisem kandydata.
VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1. Termin 4 sierpnia 2025 r. do godz. 16:00.
2. Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy –
ds. budownictwa” należy składać osobiście w siedzibie
Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub
drogą pocztową na ww. adres (decyduje data wpływu do urzędu).
3. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
4. W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym
terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.
IX. Inne informacje:
1. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
2. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną poinformowane indywidualne i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
3. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszcza na stronie BIP Urzędu Gminy w Walcach oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Walcach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%;
Wójt Gminy Walce
/-/
Rafał Miczka
Walce, dnia 16 lipca 2025 r.
kwestionariusz-osobowy-11.rtf (58,84KB)
oswiadczenie-kandydata-11.docx (14,53KB)
oswiadczenie-wraz-klauzula-informacyjna1.docx (18,61KB)