- Menu przedmiotowe
- NABORY I KONKURSY NA WOLNE STANOWISKA
Nabór na stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i promocji
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
w Urzędzie Gminy Walce na stanowisko
pracy ds. planowania przestrzennego i promocji
Wójt Gminy Walce informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru
na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Walcach, ul. Mickiewicza 18 47‑344 Walce, do zatrudnienia na:
stanowisku pracy ds. planowania przestrzennego i promocji
została wybrana Pani Patrycja Skiba.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełniła wymagania niezbędne oraz dodatkowe. Ponadto w trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością zagadnień z obszaru merytorycznego, niezbędnego na stanowisku ds. planowania przestrzennego i promocji.
Wójt Gminy
/-/ mgr Bernard Kubata
16.10.2018 r.
OGŁOSZENIE
Komisja Rekrutacyjna po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych kandydatów na stanowisko
na stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i promocji w Urzędzie Gminy w Walcach
zakwalifikowała do rozmowy kwalifikacyjnej n/w kandydata:
Nazwisko i imię
|
Godz. rozmowy kwalifikacyjnej |
Cielanga Krystyna |
800
|
Patrycja Skiba
|
830
|
Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem zostanie przeprowadzona w dniu 4 października 2018 r. (czwartek)
w Urzędzie Gminy Walce ul. Mickiewicza 18 - pokój nr 1 (sala nard).
Wójt Gminy
/-/ mgr Bernard Kubata
Walce, dnia 27.09.2018 r.
WÓJT GMINY WALCE
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I PROMOCJI
w Urzędzie Gminy w Walcach
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy w Walcach
47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
Wymiar zatrudnienia
1 osoba – pełny etat
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, ekonomicznym, humanistycznym;
- Udokumentowany co najmniej 2 letni staż pracy;
- umiejętność pracy w komputerowych systemach MS Office;
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2018 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.1260);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
- nieposzlakowana opinia.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
- systematyczność, punktualność, dyspozycyjność;
- samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- znajomość przepisów prawnych w zakresie: ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.) oraz ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 994).
Zadania wykonywane na stanowisku:
- Wykonywanie zadań Gminy wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności:
- przygotowywanie materiałów do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy,
- przygotowywanie materiałów niezbędnych do sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- koordynacja i obsługa działań związanych z uzgodnieniami i wyłożeniem do publicznego wglądu projektów studium i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- przygotowywanie i koordynacja prac gminnej komisji urbanistyczno – architektonicznej,
- przechowywanie oryginałów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym uchylonych i nie obowiązujących,
- ocena skutków ekonomicznych dla Gminy zmian w planach zagospodarowania przestrzennego na etapie projektów i w trakcie realizacji,
- przygotowywanie oraz wydawanie wypisów i wyrysów z obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę,
- przygotowanie dla Wójta materiałów niezbędnych do oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy,
- prowadzenie, w porozumieniu z Referatem Finansów spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz prowadzenie spraw związanych z egzekucją tych opłat,
- prowadzenie, w porozumieniu z Referatem Finansów, spraw związanych z przygotowaniem decyzji administracyjnych dotyczących opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem decyzji administracyjnych dotyczących ustalenia warunków zabudowy,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem decyzji administracyjnych dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem decyzji administracyjnych dotyczących nakazu wstrzymania użytkowania terenu do czasu wydania decyzji o warunkach zabudowy lub nakazu przywrócenia poprzedniego sposobu zagospodarowania,
- przygotowanie projektów decyzji administracyjnych stwierdzających wygaśnięcie wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w związku z wejściem w życie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian w przypadkach przewidzianych przez prawo,
- prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- przygotowywanie decyzji administracyjnych stwierdzających, za zgodą strony, przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby,
- wydawanie zaświadczeń w sprawach różnych, związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym,
- analizowanie i diagnozowanie procesów urbanistycznych i budowlanych na obszarze Gminy i gmin sąsiednich dla prognozowania kierunków rozwoju.
2. Prowadzenie gminnej ewidencji obiektów zabytkowych
3. Współpraca z sołtysami z terenu gminy oraz promocja sołectw.
4. Koordynowanie i stymulowanie spraw związanych z realizacją programu „Odnowa wsi”.
5. Nadzór i realizacja funduszu sołeckiego.
6. Wykonywanie zadań w zakresie promocji gminy.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej winne być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 902)";
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- kopia dyplomu ukończenia uczelni wyższej;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich miejsc pracy);
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, certyfikaty, zaświadczenia);
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
- oryginał kwestionariusza osobowego KWESTIONARIUSZ OSOBOWY.rtf
Miejsce i termin złożenia dokumentów
- termin 25 września 2018 r. do godz. 15:00;
- komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy –” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub drogą pocztową na ww. adres.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.
Inne informacje:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%;
Wójt Gminy
/-/ mgr Bernard Kubata
Walce, dnia 14 września 2018 r.