- Menu przedmiotowe
- NABORY I KONKURSY NA WOLNE STANOWISKA
Nabór na stanowisko pracy ds. funduszy strukturalnych
WÓJT GMINY WALCE
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO PRACY
ds. funduszy strukturalnych
w Urzędzie Gminy w Walcach
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy w Walcach
47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
Wymiar zatrudnienia
1 osoba – 3/4 etatu
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe;
- staż pracy 5 lat, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku związanym z pozyskiwaniem środków zewnętrznych;
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282) dla stanowisk urzędniczych;
- znajomość zasad przygotowania i realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych, krajowych i innych;
- doświadczenie w pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania;
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
- znajomość ustawy o finansach publicznych;
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
- mile widziana znajomość języka obcego (angielski lub niemiecki);
- dyspozycyjność.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- biegła znajomość systemów Windows (XP-10), (XP-8);
- biegła znajomość pakietu Microsoft Office;
- obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
- systematyczność, punktualność, umiejętność pracyw zespole;
- samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- prawo jazdy kat. B;
Zadania wykonywane na stanowisku:
1. Przygotowanie wniosków, realizacja oraz rozlicznie projektów finansowych z Unii Europejskiej oraz innych funduszy zewnętrznych.
2. Opracowywanie raportów, analiz i informacji w tym zakresie (projekty uchwał rady, okresowe i końcowe sprawozdania z realizacji inwestycji finansowanych z UE),
3. Pozyskiwanie informacji o warunkach i możliwościach pozyskiwania środków do realizacji zadań gminnych.
4. Współpraca z odpowiednimi komórkami Urzędu Marszałkowskiego oraz administracją rządową w celu spójnego planowania i realizacji projektów gminnych.
5. Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi urzędu gminy oraz jednostkami organizacyjnymi gminy w sprawach związanych z przygotowaniem i realizacją projektów gminnych.
6. Kwalifikacja wydatków w projekcie oraz kontrola wydatkowania środków.
7. Monitorowanie źródeł finansowania projektów ze środków UE i innych funduszy zewnętrznych.
8. Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dot. realizowanych projektów mających wpływ na prawidłowe rozliczenie projektu.
9. Prowadzenie postępowań w zakresie pozyskania przez gminę dotacji, kredytów i pożyczek oraz innych środków pomocowych.
10. Tworzenie i aktualizacja strony internetowej gminy w zakresie Biuletyn Informacji Publicznej w trybie i na zasadach określonych przepisami tj. przekazywanie informacji i dokumentacji zdjęciowej o zrealizowanych projektach zgodnie z zakresem czynności.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniuz pełni praw publicznych;
- kopie świadectw i dyplomów potwierdzajacych wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich miejsc pracy);
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, certyfikaty, zaświadczenia);
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
- oświadczenie wraz z klauzlą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych;
- oryginał kwestionariusza osobowego KWESTIONARIUSZ OSOBOWY.rtf
Miejsce i termin złożenia dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej
- termin składania dokumentów 8 sierpnia 2019 r. do godz. 15:15;
- komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy – ds. funduszy strukturalnych ” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub drogą pocztową na ww. adres. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.
Inne informacje:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%;
Wójt
/-/ Marek Śmiech
Walce, dnia 29 lipca 2019 r.
Załączniki:
Oświadczenie wraz klauzulą informacyjną.docx (17,42KB)
kwestionariusz-osobowy (4).rtf (56,89KB)