Nabór kandydata na stanowisko ds. zdrowia w Urzędzie Gminy w Walcach
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
w Urzędzie Gminy Walce na stanowisko
ds. zdrowia
Wójt Gminy Walce informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Walcach, ul. Mickiewicza 18, 47‑344 Walce, do zatrudnienia na:
stanowisko ds. zdrowia
w Urzędzie Gminy w Walcach
została wybrana Pani Karolina Wójcik-Smołucha
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja rekrutacyjna w wyniku dokonanej analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdziła, że kandydatka spełniła wymagania niezbędne oraz dodatkowe określone w ogłoszeniu. Ponadto w trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej przedstawiła wysoki poziom przygotowania merytorycznego i wykazała się doświadczeniem oraz znajomością zagadnień
z obszaru merytorycznego, niezbędnego na w/w stanowisku.
Walce, dnia 05 lutego 2024 r.
Infromacja o wynikach naboru.pdf (393,98KB)
WÓJT GMINY WALCE
OGŁASZA NABÓR KANDYDATA NA STANOWISKO
ds. zdrowia w Urzędzie Gminy w Walcach
I. Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy w Walcach
47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
II. Wymiar zatrudnienia
1 osoba – 1 etat
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.530);
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegolub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
- Nieposzlakowana opinia;
- Wykształcenie wyższe z trzyletnim stażem pracy lub wykształcenie średnie z pięcioletnim stażem pracy.
- Wykształcenie o kierunku zdrowie publiczne lub pokrewne;
- Prawo jazdy kategorii B;
- Bardzo dobrą znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excell);
- Znajomość przepisów prawnych: ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym, ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- Obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
- Systematyczność, punktualność, dyspozycyjność;
- Samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
- Umiejętność analizy i syntezy informacji, zdolność perspektywicznego myślenia
- Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- Preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuw jednostkach sektora finansów publicznych.
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
1) sporządzanie wniosków o fundusze w zakresie ochrony zdrowia i pomocy społecznej;
2) realizacja oraz rozlicznie projektów finansowych z UE oraz innych funduszy zewnętrznych w zakresie ochrony zdrowia i pomocy społecznej
3) kwalifikacja wydatków w projekcie oraz kontrola wydatkowania środków w zakresie ochrony zdrowia i pomocy społecznej
4) sporządzanie analiz dotyczących dostępności i poziomu świadczeń medycznych w gminie;
5) podejmowanie wspólnie z jednostkami ochrony zdrowia działań na rzecz profilaktyki zdrowotnej;
6) opracowywanie i koordynacja porozumień międzygminnych z zakresu pomocy społecznej i ochrony zdrowia;
7) gromadzenie bieżących danych o możliwościach korzystania z usług medycznych przez
mieszkańców Gminy;
8) przygotowanie, we współpracy z placówkami służby zdrowia, zestawień zapotrzebowania na pomoc materialną w zakresie zakupu sprzętu medycznego i przedstawianie Radzie;
9) sporządzanie i prowadzenie rejestru umów dotyczących sprzętu medycznego przekazanego lub oddanego w bezpłatne użytkowanie służbie zdrowia do realizacji celów statutowych na rzecz mieszkańców Gminy;
10) współpraca ze stowarzyszeniami, organizacjami społecznymi, fundacjami prowadzącymi działalność na rzecz ochrony i promocji zdrowia, pomocy społecznej i działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych;
10) kontrola i rozliczenie realizacji zadań zleconych organizacjom pozarządowym;
11) podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia skutków niepełnosprawności;
12) organizowanie szkoleń dla osób niepełnosprawnych i ich rodzin;
13) współpraca ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki i ochrony zdrowia dzieci;
14) prowadzenie spraw dotyczących SPOZ w Walcach z ramienia Urzędu Gminy jako organu nadzorczego, oraz innych zadań Gminy w zakresie ochrony zdrowia.
VI. Warunki pracy na stanowisku:
1. Wymiar czasu: 1 etatu,
2. Miejsce pracy: w Urzędzie Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku, godziny pracy – (pon.8:00 – 16:00), (wt – pt. 7:15– 15:15).
3. Stanowisko pracy:
a) stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych; osoba zatrudniona pracuje na dokumentach oraz przyjmuje klientów.
b) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku, wymagane przemieszczanie się w terenie.
VII. Wymagane dokumenty:
1. Podpisany list motywacyjny oraz podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem
dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
2. Oryginał kwestionariusza osobowego
3. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z
pełni praw publicznych.
4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
5. Potwierdzone kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających
wykształcenie kandydata, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje.
6. Potwierdzone kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
(świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich
miejsc pracy).
7. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym
stanowisku;
8. Oświadczenie kandydata że niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9. Oświadczenie wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych;
10. Wszystkie kserokopie muszą mieć potwierdzenie „za zgodność z oryginałem”,
data i czytelny podpis kandydata, dokumenty oryginalne muszą być opatrzone
własnoręcznym podpisem kandydata.
VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1. Termin 1 lutego 2024 r. do godz. 15:15.
2. Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy –
ds. zdrowia” należy składać osobiście w siedzibie
Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub
drogą pocztową na ww. adres (decyduje data wpływu do urzędu).
3. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
4. W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym
terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.
IX. Inne informacje:
1. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
2. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszcza na stronie BIP Urzędu Gminy w Walcach oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Walcach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%;
Walce, dnia 22 stycznia 2024 r.
oswiadczenie-kandydata-1.docx (14,53KB)
oswiadczenie-wraz-klauzula-informacyjna.docx (18,38KB)
kwestionariusz-osobowy-1.rtf (59,14KB)