Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nabór kandydata na stanowisko ds. zdrowia w Urzędzie Gminy w Walcach

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

w Urzędzie Gminy Walce na stanowisko

ds. zdrowia

 

Wójt Gminy Walce informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Walcach, ul. Mickiewicza 18, 47‑344 Walce, do zatrudnienia na:

 

stanowisko ds. zdrowia

w Urzędzie Gminy w Walcach

 

została wybrana Pani Karolina Wójcik-Smołucha

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Komisja rekrutacyjna w wyniku dokonanej analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdziła, że kandydatka spełniła wymagania niezbędne oraz dodatkowe  określone w ogłoszeniu. Ponadto w trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej przedstawiła wysoki poziom przygotowania merytorycznego i wykazała się doświadczeniem oraz znajomością zagadnień
z obszaru merytorycznego, niezbędnego na w/w stanowisku.

 

 

Walce, dnia 05 lutego 2024 r.        


PDFInfromacja o wynikach naboru.pdf (393,98KB)                                                                                       

WÓJT GMINY WALCE

OGŁASZA NABÓR KANDYDATA NA STANOWISKO

 ds. zdrowia w Urzędzie Gminy w Walcach

I. Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy

Urząd Gminy w Walcach

47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18

II. Wymiar zatrudnienia

1 osoba – 1 etat

III. Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.530);
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegolub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
  5. Nieposzlakowana opinia;
  6. Wykształcenie wyższe z trzyletnim stażem pracy lub wykształcenie średnie z pięcioletnim stażem pracy.
  7. Wykształcenie o kierunku zdrowie publiczne lub pokrewne;
  8. Prawo jazdy kategorii B;
  9. Bardzo dobrą znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excell);
  10. Znajomość przepisów prawnych: ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym, ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. Obowiązkowość, dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość;
  2. Systematyczność, punktualność, dyspozycyjność;
  3. Samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
  4. Umiejętność analizy i syntezy informacji, zdolność perspektywicznego myślenia
  5. Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
  6. Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
  7. Preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuw jednostkach sektora finansów publicznych.

V. Zadania wykonywane na stanowisku:

1) sporządzanie wniosków o fundusze w zakresie ochrony zdrowia i pomocy społecznej;

2) realizacja  oraz rozlicznie projektów finansowych z UE oraz innych funduszy zewnętrznych w zakresie ochrony zdrowia i pomocy społecznej

3) kwalifikacja wydatków w projekcie oraz kontrola wydatkowania środków w zakresie ochrony zdrowia i pomocy społecznej

4) sporządzanie analiz dotyczących dostępności i poziomu świadczeń medycznych w gminie;

5) podejmowanie wspólnie z jednostkami ochrony zdrowia działań na rzecz profilaktyki zdrowotnej;

6) opracowywanie i koordynacja porozumień międzygminnych z zakresu pomocy społecznej i ochrony zdrowia;

7) gromadzenie bieżących danych o możliwościach korzystania z usług medycznych przez

mieszkańców Gminy;

8) przygotowanie, we współpracy z placówkami służby zdrowia, zestawień zapotrzebowania na pomoc materialną w zakresie zakupu sprzętu medycznego i przedstawianie Radzie;

9) sporządzanie i prowadzenie rejestru umów dotyczących sprzętu medycznego przekazanego lub oddanego w bezpłatne użytkowanie służbie zdrowia do realizacji celów statutowych na rzecz mieszkańców Gminy;

10) współpraca ze stowarzyszeniami, organizacjami społecznymi, fundacjami prowadzącymi działalność na rzecz ochrony i promocji zdrowia, pomocy społecznej i działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych;

10) kontrola i rozliczenie realizacji zadań zleconych organizacjom pozarządowym;

11) podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia skutków niepełnosprawności;

12) organizowanie szkoleń dla osób niepełnosprawnych i ich rodzin;

13) współpraca ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki i ochrony zdrowia dzieci;

14) prowadzenie spraw dotyczących  SPOZ w Walcach z ramienia Urzędu Gminy jako organu nadzorczego, oraz innych zadań Gminy w  zakresie ochrony zdrowia.

VI. Warunki pracy na stanowisku:
1. Wymiar czasu: 1 etatu,

2. Miejsce pracy: w Urzędzie Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku, godziny pracy – (pon.8:00 – 16:00), (wt – pt. 7:15– 15:15).

3. Stanowisko pracy:

a) stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych; osoba zatrudniona pracuje na dokumentach oraz przyjmuje klientów.

b) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku, wymagane przemieszczanie się w terenie.

VII. Wymagane dokumenty:
1.    Podpisany list motywacyjny oraz podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem
       dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.

2.    Oryginał kwestionariusza osobowego

3.    Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z
       pełni praw publicznych.

4.    Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
5.    Potwierdzone   kserokopie   dokumentów   i   świadectw   potwierdzających
       wykształcenie kandydata, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje.
6.    Potwierdzone kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
       (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie i referencje z poprzednich
       miejsc pracy).
7.    Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym
       stanowisku;
8.    Oświadczenie kandydata że niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

        publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9.    Oświadczenie wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych;
10.  Wszystkie  kserokopie muszą mieć potwierdzenie „za  zgodność  z oryginałem”, 
       data i  czytelny  podpis  kandydata,  dokumenty  oryginalne  muszą  być  opatrzone
       własnoręcznym podpisem kandydata.

 

VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1.    Termin 1 lutego 2024 r. do godz. 15:15.
2.    Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy –
       ds. zdrowia” należy składać osobiście w siedzibie
       Urzędu Gminy w Walcach ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce pok. nr 9 – sekretariat lub
       drogą pocztową na ww. adres (decyduje data wpływu do urzędu).
3.    Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
       rozpatrywane.
4.    W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym o ich złożeniu w określonym
       terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy.

IX. Inne informacje:

1. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

2. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną poinformowani  telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

3. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszcza na stronie BIP Urzędu Gminy w Walcach oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Walcach.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Walcach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej  6%;

 

                                                                                 
  Walce, dnia 22 stycznia 2024 r. 


DOCXoswiadczenie-kandydata-1.docx (14,53KB)
DOCXoswiadczenie-wraz-klauzula-informacyjna.docx (18,38KB)
RTFkwestionariusz-osobowy-1.rtf (59,14KB)